Trodde jag hade...

publicerat ett inlägg men nu ser jag att det inte ligger på bloggen...

Konstigt konstigt...

Men då skriver jag nu igen.

Allt har gått jätte bra!

Linnea har vi beslutat att lillbruden ska få heta.

Hon kom lördagen den 8/1 kl 01:26 hela 6 minuter efter vattnet gått...

Jag va väldigt glad över att vi va på bb då!

Hon vägde 3,4kg och va 51cm lång.

Vi va på bvc i går och nu väger lilla Budda hela 4,1 kg...

Dunder mjölk tydligen!

Elin har börjat komma till ro med sin lilla syrra men man märker att hon är berörd av förändringen. Men hon är jätte snäll och duktig med sin lillasyrra.

Ska försöka lägga ut bilderna igen (försökte förra veckan men det funkade inte) men orkar inte i dag

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Karin

GRATTIS igen!!

ja e så glad för er skull!!

Härligt att amningen funnkar åxå å att Elin "kämpar på" som nybliven storasyster <3

2011-01-23 @ 15:56:56
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Majurt

Världens gulligaste lilla pruttunge är hon dessutom! Å så har hon en väldans gullig storasyster oxå!



KramKram

2011-02-01 @ 22:10:30
URL: http://www.selma.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0