Fredag!

Jag röstar för att bebisen ska komma på fredag så nu ställer jag in mig på det både mentalt och fysiskt!

Så då är det alltsså 3 dagar kvar!

I morgon ska vi till lekland med Saga och mamma Ida, Märta och mamma Emma och så hoppas jag att Robin och Hanna med mamma Anna-Karin också kommer!

Det lyxigaste med allt är att vi ska få våffelfrukost hemma hos Emma och Märta innan!!!!!!!! Tror ni Kim blev avis!!! Hans kommentar va kort och gott - KUL...

I dag va jag på MVC och bebisens huvud är fixerat!!!!! Bra tycker jag för det typ enda jag inte vill förutom kejsarsnitt är att föda ut bebisen med rumpan först. Men nu slipper jag det! I alla fall sätesbjudning.

På torsdag är det kennelträff och den vill jag gärna åka på. Ska bli kul att träffa folket!

Nu ska jag njuta av att vara 1 barns förälder till en tvååring som sover hela natten och är komuniceringsbar mm mm för man vet aldrig hur länge dett "lugn" varar HAHAHHAHAHAHA!

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Orsi

Szia Fanny, gondolok rad, szoval akkor hajra pentek!!!!!

2011-01-05 @ 11:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0