Yin

Ska börja med lite possitiva grejer så ni inte tror jag e helt neggativiserad ;-)

Lilla moggis Yin måste få lite kredit för att hon e så bra!

Hon är så duktig på att "vara" med! jag e helt impad! Jag har ju inte passivitetstränat henne ett smack ochhaft lite ångest över det men varför det när det liksom fungerar av sig själv!

Gär fint i koppel utan att jag egentligen har tränat det heller!!!

Inte kissat inne på jätte länge!!!

Sen är hon så klart helt galen och asjobbig ibland också men med tanke på ålderna så ska jag inte klaga över det!
Hon längtar dock efter Yoga som hon kan röja med, Naala e inte riktigt lika rolig!

Hon har varit med på jobbet i dag och lite har hon vell "plågat" personalen men med tanke på att det va första dagen så måste jag säga att hon skött sig över förväntan!!!

Hon bryr sig inte ett skit om att jag går eller att jag kutar ut och in ur köket där hon är. Naala gillar soffan på dagis JÄTTE mycket för den är STOOOOR!

Ingen oro eller gnäll där inte!!!

Nu ska jag bara lära henne ligg och sitt för det kanske blir lite lättare för henne att förstå vad folk vill då ;-)

Dagis (Elins) hade gått bättre i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hennes IDOL Edith hade varit där i dag!!! Hon kissar på toalätten och det är jätte ballt!

När jag kom och hämtade så låg hon och sov och då "smet" Charlie in och väkte henne för han viste att jag va hennes mamma! Det va lite roligt tycker jag! Ein hade nog gärna sovit en stund till för hon tittade genom väldigt smala springor men vaknade så klart till ganska fort!

Nu hoppas jag att det håller i sig och hon börjar känna sig trygg sakta men säkert. Jag tittar i alla fall på andra alternativ under tiden för "ledningen" på det här dagiset sköter saker och ting under all kritik.

Hade vi skött Dogstore på samma sätt så skulle vi fått bommaigen för länge sedan...

Nu ska jag gå och leka med mina skitiga!!!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Va underbart att Yin e så lättlärd att hon lärt sig själv ;-) D blir ju mindre jobb för dig :-)

Hoppas du hittar rätt i dagis "djungeln" till slut.. Synd att d blev sån "soppa" av d hela...

2010-09-15 @ 21:05:02
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Annica

Hoppas Naala inte tar upp all plats i soffan! Hon är ju trots allt hund, så hon kan ju ligga på golvet!

2010-09-19 @ 19:19:48
Postat av: Fanny Östervall

Annica! Naala är ingen hund hon är en Dobermann ;-) ;-) ;-) Klart hon ska ligga i soffan! Vi får helt enkelt skaffa större soffa!!!

2010-09-19 @ 20:30:21
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0