What to do?

Känns som jag inte hinner göra nått "eget" utan Elin och endå känns det som att jag lämnar bort henne hela tiden....

I helgen har jag jobbat och man blir ju trött på ett helt annat sätt än att gå hemma! Jag somnade ovaggad i går kan jag lova!!! Men det är en skön trötthet som jag inte får av att vara hemma med Elin, då är jag mest psykiskt slut!

Ska försöka komma igång med hundträningen i alla fall. Får vell helt enket ha Elin med mig även fast det inte direkt bilr någon bra träning för mig då...

Nu ska vi laga middag.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du får gärna lämna Elin hos oss! Kram M

2010-05-10 @ 18:39:42
Postat av: Annica

Jag kan oxå ta henne, men det blir ju lite långt förstås! ;)

2010-05-10 @ 23:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0