Allsingen

Allan har fått flytta! Har provat flera gånger att låta honom och Zimba träffas och i dag så fick jag nog. Han nosade inte ens på honom utan bara kastade sig över honom och va inte snäll...

Jaja, nu bor han i alla fall hemma hos Jennifer och jag håller tummarna hårt hårt hårt att han inte pissar!!!

Yin ska till vet denna vecka och röntga sin brutna tå så jag håller tummarna där med!!!

Yoga mår prima balerina och Naala med!!! Dom leker och busar hela dagarna och ÄLSKAR solen. I går så packade vi ur hela min bil för att köra sopor och när vi kom hem lämnade vi bilen öppen. Då lekte hundarna hoppa in och ur bilen leken. Naala låg och vilade sig där inne i någon timme också, kan tänka mig att det va svalt och skönt där!!!

Just nu vill jag bara få till det med hundträningen men det går inte som jag vill. Kim jobbar 10-12 timmars pass och jag har redan övertraserat mitt barnvakts konto(asså utnytjningsgraden av min päron) .

Nu ska Kim i alla fall jobba två veckor i Länna sedan 1 vecka i Falsterbo igen sen kanske kanske kanske det lugnar ner sig lite!!! Hoppet är vell det sista som lämnar människan har jag hört!!!

Tillbaka till Allan så vill jag verkligen att det ska fungera. Man kan INTE ha en katt som kissar inne. Inte en som spöar på Zimba heller men det går ju att lösa kisseriet är svårare. Det ska tydligen finnas nått piller också som man kan ge dom så om det inte skulle funka så får vi vell pröva det! Har haft så fet ångest över att han bot inne på toalätten, han har ju varit i "hundrummet" på dagarna när hundarna varit ute men endå. Ingen social kontakt typ förutom när man gått på toalätten. Vist jag har varit där inne lite extra varje dag men det räcker lixom inte för värdens keligaste (och snyggaste ;-)) oriental! Har drömt massa stress drömmar om att syret tagit slut inne hos honom och att rummet sakta sakta krymper och om jag inte släpper ut honom så kommer han mosas... REna stressdrömmar med andra ord...Jag hoppas på en stressdröm fri natt i natt!! Kommer dock antagligen drömma att han pissat ner hela Jennifers lägenhet eller nåttt...

Nu ska ja glutta på tv! By by!

Juste hade ett bakslag med Elins läggning i kväll... 20 min... jaja bättre än 40!!! hahaha va possitiv jag försöker vara då!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Nu håller ja tummarna som bara den för att d ska funka!!!

Till hästar kan man ju ge munkpeppar om dom har mkt hormoner.. Kanske man kan ge d till katt åxå??

Ja menar man kan ju få hemskt hingstiga valacker å överbrunstiga ston å lugna ner sig på d.

Munkarna åt d "förr i tiden" för att få d lite lättare me sina hormoner, därav namnet :-)



Kom upp å hälsa på oss då nån dag.. Vi kan ju hjälpas åt me hela cirkusen å så får ni lite miljöombyte :-) Ja har en säng som passar sånna prinsessor på ärten som vi ;-) Å till den lilla ligisten kan vi skruva ihop spjälisen igen ;-)

Om ni ändå ska va Kim lösa...

2010-05-16 @ 21:44:36
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0