Yoggiyo!

I går va jag en snabbis på Haninge BK med Maja och Selma. Astrött eftersom jag tittar till katten som vägra föda några gånger varje natt. Men träningen gick ok, Yoga är helt överladdad och undrar va sjutton jag håller på med. Ingen långis på tre dagar och ingen kompis att leka med. Hon har försökt flera gånger att få igång Cleo och har faktiskt lyckats några gånger!!! Men nu längtar hon tills Naala ska komma och bo här!!!

Mitt löpband har kommit men utan sladd... Eller rättare sagt med en utländsk koppling....

Det är i alla fall jätte fint och det kommer fungera jätte bra även att springa Yoga på det!!! Jag var ju orolig att det skulle vara för kort me det är det absolut inte!!! Så när sladden kommer ska hon få springa!!!  Mohahahaaa

Jag undrar va en rimlig start skulle vara, 3 min trav 1 min vila X 3 ? Va tros? För ite/mycket att börja med???

Hon har en ok grund kondis.

Tillbaka till träningen i går. Vi övar ganska mycket på inkallning med ställande och i går fick vi till ett JÄKLIGT snyggt stopp!!!!!!! Eller hur maja!!! Hon nästan slog volt för hon bromsade så snyggt!!!!!!!! GULLIS

Är så extremt hundtränings sugen nu!!! Har ju i stort sett inte tränat sen innan snön kom så det e kanske inte så konstigt!

Jag var dock ingen vidare träningskompis då jag både var stressad över katten och ungen som va tvungen och vakna och vara gnällig...

Maja håll ut!!!!!!!! I sommar kan hon springa omkring som störning/plåga och för hoppningsvis kanske det finns fler snorisar på klubbarna som hon kan hänga med!

På sommaren kan man ju träna sent på kvällen också!!!!!!! För det e LJUST och VARMT ute!!!!!!!! Åhhhhhhhh va jag längtar!!!!

Tror denna vinter varit på gränsen av vad jag pallar ang snö. Det är jätte fint och mysigt med snö men det behöver vell inte vara 1 meter snö. Ca 10-20 cm är lagom tycker jag!!!!!

Ja ja, nog gnält det e ju snart Aprill och då kommer det vell ett litet återfall haha men det ska jag nog överleva!!!

Nu ska jag käka lite frukost, i dag ska jag till stallet också!!!

By by!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vill ha bilder på Yogiyo när hon löptränar :-))

2010-03-26 @ 13:50:51
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Fanny

Ska försöka fixa det, det e så extremt trångt där löpbandet står. Men i helgen är Kim hemma då får vi sammarbeta!

2010-03-26 @ 21:14:53
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/
Postat av: Karin

Falcon vill komma och titta när Yoga springer på bandet!!!

2010-03-27 @ 10:48:26
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Maja & Selma

Du hade helt rätt, det var en sjudundrandes snyggt ställande! Hon gjorde precis ett sådant där stopp som westerntränade hästar gör! TVÄÄÄÄÄRNIIIIIIT! (Selma, fnyser... "Varför ha en sådan fart, när man kan springa lite samlad galopp?")



Tror förresten att Selma skulle vilja ta sig ett provspring på Yogas löpband! Ha ha ha! (Nu kommer hon bita mig i rumpan för att jag skrev sådär!)



Tjing!

2010-03-29 @ 23:31:31
URL: http://www.selma.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0