Nej jag e INTE gravid!!!

Hahaha!

Ok, sådär kunde man tydligen inte skriva utan att halva vänskapskretsen trodde att man va på smällen!

Däremot så kommer vi köpa en ny torktumalre (vuxen poäng att bli glad över något sånt va???) och ev göra ett rum bakom soffan. Torktumlaren måste vi dock samla lite till för denna gången vill jag ha en såndär som drar liiiite el!

Jag gillar ju när det händer saker och nu gör det det!!!

Att våren är på ingång är också en sak som påverkar mig possitivt. Jag blir extremt trött men också extra glad för småsaker, tex att se barmark när man e ute i skogen.

Det enda som jag verkligen skulle kunna vara utan är LERAN.................

Jajajajajaja, inte gnälla nu!

Kommentarer
Postat av: San

:)

2010-03-24 @ 12:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0