"Semester"

Ja Kim har det nu i två veckor!!!

Jag har ju inbillat mig att vi ska hinna SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket....

Det har redan gått 3 dagar och vist har vi gjort endel men inte ens hälften av det jag förestält mig...

Nu har vi gjort en plan för veckan i alla fall så nu hoppas jag Yogas löp passar in i våra planer annars styr jag om lite. Som det ser ut nu misstänker jag att det blir parning i veckan, typ tisdag onsdag kanske. Det skulle passa super också! Men som sagt det e ju bara att anpassa våra planer efter henne!

Ska bli så spännande med valpar! Hoppas hoppas hoppas att allt går bra bara!!!!!!!!! Ni kan ju bara tänka er mig hos vet i en krissituation... Kan ju hända att jag sliter skalpellen ur handen på veterinären och snittar själv hahaha. Gör dom inte som vi säger så blir det inte kul. hahahahaha Hemsk kund. Sist jag va inne med Yin ( på södra) så fick vi ju pejja typ 4000 för ingenting......... Tur att man har försäkring....

Har bestämt att jag inte ska sressa mig över Yin fram till Yoga åker och ska föda för just nu gör jag det lite. Har ju typ inte gjort ett skit med henne... Jo vist har vi gått kurs men meningen med kurs e ju att man ska träna mellan tillfällena... Det har vi inte gjort. Inte ens vardagslydnad har vi lagt in. Men men, hone  ju inte lastgammal direkt heller!

Nu ska vi ut i det fin fina vädret!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Å va mysigt :-D

Både ja å Roger jobbar sista veckan nästa vecka å sen har vi åxå semester!! Hinner vi me en dejt tror du?? ;-) Eller har ni inte plats för oss... Hihi

2010-06-27 @ 16:45:14
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Kina

Spännande med DATE!

See you!

2010-06-28 @ 12:44:18
URL: http://funtasticdobermanns.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0