Nytt försök!

Skrev ett inlägg för några dagar sen men det försvan och jag blev då citron så jag sket i att skriva om.

Vi har katt(astrpf) kaos här hemma........................

Allan har fått åka iväg till sin uppfödare för han höll på att kissa ner hela vårat hus, så nu har jag sanerat i flera dagar(veckor) och vet ni vad älskilngs Aska bestämmer sig för då???



JO



Att börja löpa och då måste man tydligen kissmarkera....................




Asså allvarligt.........................



Just i denna sekund känner jag så här:


JAGSKULLEKUNNASTRYPADOM

Eller inte men tålamodet är verkligen prövat.

Hemmet är i alla fall väldigt rent förutom där det är nymarkerat... Så om man gör en genomsnittlig mätning e det säkert normalrent! HAhahaha. Jag skurade köksgolvet 3 gånger, 3GÅNGER. Trodde i går att soffan va nerkssad igen och höll på att få ett ordentligt psykiskt sammanbrott men så insåg jag att Qarma lagt sin blöta tennisboll i soffan som sedan rullat bort. Att jag insåg det efter att jag klätt av halva soffan behöver jag ju inte avslöja.

Ok till nått roligt i stället. Vi har varit på visning och är kära, synd bara att vi skulle behöva bli liiite rikare bara men man vet aldrig, mirakel kan ske!

Nu ska jag njuta av en stund i soffan, känns som jag stått upp hela dagen, jobbigt att va på jobbet haha

Kommentarer
Postat av: Therese

haha tack för stödet Fanny!

Som jag har sagt till dig förut... : Att simma Ina kan sluta precis hur som helst:/ Jag är mest rädd för att hon ska göra nått move som gör att hon skadar sig.. Hur gjorde ni med Stella?? Jag har bestämmt mig för att jag iaf ska boka en tid hos Stefan Rosén i västerås i vår för en genomgång av hela Inispinis!:D får se hur det artar sig!

2010-01-18 @ 22:21:59
URL: http://dobvoyageina.blogg.se/
Postat av: Maja & Halta-Lotta

Åhhh...Vaddå...ett hus?! Hoppas för min skull att det inte låg i Norrtälje, vill ju inte behöva flytta efter er för att få någon att träna med...;-)



Du får leta efter ett hus här på Essingen, då har jag er på lämpligt avstånd!:-)

2010-01-20 @ 01:35:52
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Åsa & Dc

Hallåj!



Nu har jag varit på friar strå, biler finns på mattes hemsida. Kramar från världens bästa Dc med familj

2010-01-23 @ 20:25:02
URL: http://www.redgoblins.se
Postat av: Therese

åhh jätte snällt, dem lånar jag gärna:D Är du diplomerad hundmassör?:O

2010-01-26 @ 22:37:44
URL: http://dobvoyageina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0