Ibland...

Önskar jag att man bara kunde skaka av sig saker och ting presis som om det vore lite sand bara. Tömma gruset ur skorna liksom.

Den senaste tiden har jag känt mig besviken aldeles för ofta och inte riktigt heller kunna släppa det. Det ligger och gnager och vid dessa tillfällen har ännu äldre (trista)händelser en tendens att gro.

Varför är det så? Hur kommer det sig att en obehaglig kännsla gör att hela ens " försvar" försvagas? Så konstigt det där.

Men det är vell kanske därför man säger att "ondska föder ondska" (asså i detta fall handlar det dock inte om ondska men ni fattar va ja menar! Som när man e inne i en "flyt" period, då kan nästan vad som helst hända utan att det rör en i ryggen.

Aja, klarklagat!

Elin stackarn har feber och e jätte förkyld.

Kim kommer vara i skåne denna veckan = trist.

Yogi e skendräktig och jätte hungrig men jätte pigg!!!

Cleo stackarn har fått en riktigt ordentlig urinvägsinfektion med blod i urinet. Men hon får både vetrimoxin och rimadyl så hon är redan bättre. Plus att jag ger henne tranbärsjuice!

Nina vår veterinär rekomenderade att man kunde ge tranbärsjuice så nu ger jag faktiskt en skvätt till alla hundarna. Katterna har nog också fått lite för jag har hält det i deras vatten!!!(asså hundarnas men katterna dricker också där)

Qarma e hos Karin nu och vi börjar sakna henne men jag misstänker att vi får tillbaka henne sanart!

Allan är fortfarande på "jobb".

Aska vet jag inte änu om hon e dräktig men jag hoppas!

Zimba e gulligast som vanligt!

Cilla och Nisse vill ha vår nu. Cilla e så fruktansvärt uttråkad så hon leker med leksaksråttor här inne... Cilla e asså 8-9 år...

Nu vill jag komma in i en possitiv cirkel! Så jag går och sover och hoppas på att vakna i en hahahahaha!

Kommentarer
Postat av: erica å co

blir ni lite gladare om ni får träffa mig å Elliot i helgen hos er?? kan ni Lör el sön?

2010-02-08 @ 20:03:58
Postat av: Madde D

Då kan jag glädja dig med att BRAVO HUNDFODER KOMMER IMORGON!!¨

Komihåg att ta med mina grejer, tack!!

Kram

2010-02-08 @ 20:09:22
URL: http://madshundokatt.com
Postat av: Anonym

Då kan jag glädja dig med att BRAVO HUNDFODER KOMMER IMORGON!!¨

Komihåg att ta med mina grejer, tack!!

Kram

2010-02-08 @ 20:10:30
Postat av: Maja & Selma

Tråkigt att höra att du känner dig nere..:-(



När jag känner mig nere, hjälper bara en sak och det är att tvinga sig själv till att göra revliga saker. Trots att man kanske inte känner för det, för tillfället. Omprioritera vad som är viktigt och inte och rensa bort allt som skapar negativ stress.



Kram och hoppas vi kan ses snart!



/Majurt



2010-02-09 @ 14:28:32
URL: http://www.selma.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0