Asså denna vinter!

Ja det är jätte fint med massa snö men nu e jag trött på det.

Barnvagnen är för gatdäm TUNG!!!

Hundarna e sura på mig för jag e sjuk hela tiden (eller Elin) så dom tycker att dom för aldeles för lite stimulans. Hästen är sur på mig för han tycker att jag aldrig är där och Elin undrar om värden består av våra kvadrat som vi har här hemma för man kommer ju inte iväg någon stans i detta väder och sjukdoms tillstånd...

Funderar till och med på att skaffa löpband så man vid sånna här tillfällen åt minstånne kan få ut lite energi ur speedot här hemma. Asså en två tre dagar är inga problem för henne att slappa men fu handlar det ju typ om veckor/månader som hennes träning/ motion legat på is hahaha. Måste säga att jag endå e impad av hur bra hon sköter sig! Gullunge! (jag pratar om hunden för er som inte förstod det ;-)) Hon kunde ju börjat med massa konstigheter och det har hon inte, det som jag ser är att om det är något kul på G så kan hon knappt hålla sig i skinnet så jag kommer få räkna med ganska mycket ljud nu när jag "sätter igång" henne. Men jag får börja med mycket action grejjer så hon får blåsa ur sig så kommer det där lösa sig fortare än kvickt!!!

Aska e ju prarad med en exeptionellt trevlig och snygg hane och jag tror hon e gravve!!!!!!!!!!!!!!!
Aska e ju lite av den blygare sorten men det va inte mannen i hennes liv!!! Vilken otroligt trevlig katt, nästan lika gullig som Zimba!!!Ni som känner honom förstår vad jag menar!!!

Ska försöka fota Askhurt innan hon blir för tjockis så man kan se hur hon ser ut men jag tycker redan att man ser en liiiiten bulle i hennes ugn!!! :-)

Allan är för övrigt fortfarande hon Jeanett på "jobb" han är typ på sin tredje nu!!!

Nu måste jag underhålla tjattermajan!

Kommentarer
Postat av: ida

Verkar som att vi får stå ut med ännu mer snö nu tyvärr. Ska tydligen bli mer till helgen. Jippi ;)

2010-02-18 @ 20:08:02
URL: http://www.valtersaga.se
Postat av: Alabama

Du har ju redan fått 7 prenumeranter ju!!

2010-02-18 @ 21:22:10
URL: http://alabamabc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0