En snabbis om Yin

Asså om det skulle gå såhär lätt att få henne att sluta gapa på natten så kan jag säga att jag känner mig otroligt nöjd med "metoden"!!!

Tror att det iofs varit två bidragenade faktorer till att hon slutat så fort.

Den ena va ju så klart halsbandet.

Men den andra tror jag va så enkel att hon inte va van vid att det kom ljud inifrån Elins rum. Vista har hon skällt några gånger utan att Elin sovit uppe men det finns ju alltid anledning att gapa ;-)

Ingen av varken Yoga eller Naala har ju reagerat när moggisen gott igång vilket kanske har hjälp henne att inse att det inte är nått att bry sig om.

Jaja, vad vet jag men nu har hon inte haft halsbandet på sig på flera dagar och hon har varit knäpptyst på natten OCH Elin har ju varit sjuk så hon har härjat lite på natten vilket borde fått fröken bjäbb att sätta igång.

Hoppas hoppas hoppas att det håller i sig nu! Jag återkommer med rapport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0