9 dagar kvar!

Har varit ute och dragit med Yin hon va verkligen jätte duktig så Elin fick åka med henne i pulkan. Tänkte att vi skulle öva först med bara pulkan men som sagt så funkade det så bra så Elin ville hoppa i.

Hon behöver verkligen få göra något "ansträngande" varje dag annars blir hon jobbig.... :-)

Yoga fick vara med ute en stund men jag merker att hon r besvärad av svansen, rädd om rumpändan.

Cleo uppskattar att det inte är så fruktansvärt kallt och får massa tokryck när vi är ute.

Ska ta med kameran ut någon dag och fota/filma lite actionbilder.

När jag får tid ska jag uppfinna ett par vantar som sitter bra på barn... Elin får panik när hon fryser om fingrarna men blir också galen när hon inte kan plocka upp saker för vantarna är så klumpiga. Nu har vi i alla fall hittat ett par där man ganska lätt får i tummen i tummens hål!

Elins rum skulle behöva organiseras, hon har ju två garderober som är mer eller mindre fulla med andra saker som vi skulle kunna flytta ner så vi kunde flytta upp hennes kläder och sängkläder. Får bli morgondagens projekt..

Vet inte om det är för att Cilla fått längre päls och det är varmare men hon har faktiskt inte kissat inne på flera dagar!!!!!!!!!!!! HALLELUJA!!!

Nu ska jag ta och tvätta lite och plocka in i garderoberna!

C U later alligator!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen II]

Wiiie bara nio dagar kvar! Gud vad spännade! Stor kram från ett kallt och snöigt Kalmar

2010-12-29 @ 22:17:43
URL: http://annlouise-sjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0