Vapplingen e fösyld...

Kan det vara kennelhosta??? Antagligen men sjuk e hon och feber hade hon i morse...

Stackarn.

Just nu ligger hon nerbäddad med värmedyna...

Vi väntar på svar på blodproven, och jag blir förvånad om hon inte har någon infektion i kroppen...zz5

I morgon är det sikta mot stjärnorna kurs igen, hoppas nu att det inte är kennelhosta för då kan vi vell säkert inte gå gången efter i morgon heller...

Allan är hemma igen. Han kastrerades i tisdags och nu bor han i badrummet tills hans hormoner har lugnat sig. Han smet ut i dag och Zimba blev förstås jätte glad. Men Allan Ballan ville döda Zimba så han åkte tillbaks med beked. (till badrummet asså) hoppas nu att hans ball het går över när hormonerna i kroppen lagt sig.

Askas löp är väldigt svårt att tyda, hon jamade som sjutton i helgen men så tycker jag inte att jag märker att hon liksom e som hon katter e vid löp... Jaja hon kanske inte e riktigt igång än.

Nu ska jag underhålla mitt barn!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Va sa provsvaren??

Hoppas liten blir frisk nu :-)

2010-04-29 @ 20:58:45
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Karin

Krya på er alla!

2010-05-03 @ 14:32:30
URL: http://karinofalcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0