Längesen mycket har hänt...

Vi fick åka in en gång till med Qarmisen för hon va inte bra. Spydde inge mer men va helt apatisk. Visade sig att hon som vanligt antagligen hade ganska ont i ryggen. De röntgade och såg pålagringar samt lite artros på kanterna om ni förstår va ja menar. Så det blir rimadyl fom nu. Sen hoppas jag kunna sänka dosen.

Efter 1 dygn med rimadyl blev hon som ny! Så det behövdes, magen har inte sagt ett ljud så de där kräkningarna vet jag inte varför hon hade??? Jätte konstigt eftersom hon aldrig heller bajjade dåligt. tror hon måste ätit något riktigt dåligt som bara va tvunget att komma upp.

Vi har gift oss också! Kalaset blev tycker jag super lyckat!!!

Här kommer lite bilder som Karins kille Per tog! Super proffsiga!!!!!!

 









Min absoluta favvo bild!!!



Kolla in det sjukt fina bucketten som Annicas mamma fixat!!! Kunde inte blivit nöjdare med den!!!

 

Oskar sjöng så tårar föll!

 



Prellen Per! (det komiska e att han heter samma sak som en av våra leverantörer på jobbet)







Camilla Susanne Jag Kim och Mathias



Susanne jag och camilla



Brorsorna!!! Matte och Kimpalän!



Kärlek!!!!!!!



Hehe, Kim har inte riktigt återfått färgen i ansiktet...



Erica fixade den otroligt fina och romantiska dukningen!!!!!!



Tårta made by Camomilla!!!!



Blir man sugen eller!!!


 

Gäst boken!!!

 





Familjebilderna spar jag nog till familjen!!!

Nu ska ja ut med snorisen! Hon måste luftas tror ja! Frisk luft är ju den bästa medicinen mot det mesta!


Kommentarer
Postat av: San

Yes jag är först :)

Super fina bilder!!! Vill se ännu mer!!!

Tack igen för att jag fick vara med på nära håll & dela denna underbara dag med dig

Love you!

2009-09-11 @ 12:24:12
Postat av: Katarina

Jätte fina bilder! Jag är så glad för ert skull! Kram! M

2009-09-11 @ 12:32:52
Postat av: Fia

Å vad fint det ser ut att ha varit och jätte snygga kort. Det vart ett väldigt stort kUrrrrr i magen efter tårta. Mums!

2009-09-11 @ 12:37:37
URL: http://dorissida.blogspot.com/
Postat av: Alabama

Underbart, tack för en superfin dag och att jag fick äran att dela den med er!



Älskar er!

2009-09-11 @ 12:46:42
URL: http://alabamabc.blogspot.com/
Postat av: Robban

Fina bilder,, det var ett mycket bra trevligt bröllop,, Så där Fanny, nu har jag kommenterat...

2009-09-11 @ 13:27:27
Postat av: Jonis

Vilka proffsbilder! Jag säger det igen: Ni var såååååååååå fina!!!

2009-09-11 @ 14:49:18
Postat av: erica å co

Håller med föregående talare!!! Jag gläds sååå med er!

Postat av: mia

Har du bilderna när hela familjen står uppradat när jag är med? :) isåfall får du gärna skicka dom bilderna på [email protected] och lite mer bilder! :) Kram.

2009-09-22 @ 19:29:25
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Näääämen åååh"! torkar tårarna

GRATTIS!!!!!!!!!!!! Gud vad fina ni var! Stor kram

2009-09-23 @ 09:44:37
URL: http://annlouise-sjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0