Vi ser ut!

I år lyxade vi till det och bestälde en fönsterputsning!!!

Det ser helt konstigt ut nu! Nästan så man inte kan se rutorna.

Undrar om den är så det ska se ut hahahahaha.

Skönt som sjutton i alla fall att inte behöva tänka mer på det!

Vi har typ hmm 12 fönster med dubla glas (asså man måste öppna och putsa mellan, och 7 fönster med bara in och utsida. Det tog honom typ 1,5 timme att fixa, hade jag gjort det hade det typ tagit hela dagen plus att jag antagligen inte hade kunnat röra högerarmen dagen efter...

Så det var värt vartenda öre!!!

Zimba har lite svårt nu när han ska sitta och titta ut för han "ser" inte rutan så bra så han har råkat stöta emot flera gåbger hihihih


Kommentarer
Postat av: Katarina

Så farligt var det inte med fönsterna! Fast nu är de jätte fina! Kramis! M

2009-05-03 @ 17:42:32
URL: http://ungaronarcisso.blogg.se/
Postat av: erica å co

ÅH, lyx!!!Jag vill oxå!Hm kanske kan önska mig i 30årspresent eller nåt...

Postat av: therese

Grattis till LP1!!

Kram

2009-05-04 @ 14:50:04
URL: http://dobvoyageina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0