Tandfen?

Eller hon kanske kommer först när man tappar tänder?

Elin håller på att få sin första tand!

Det är en tand i underkäken, man kan se båda men det är bara den vänstra som man kan känna!

Zimba har verkligen blivit könsmogen nu...

På måndag ska jag åka med honom till Jeanett och då får han sin dom, tror den kommer lyda av med kulorna.

Han vill visa vart han bor just nu och det är INTE trevligt.

Spårade med Yoggi i deg, vi konstaterade att hennes spår kondis e ganska usel, men hon har ju inte heller spårat så mycket under våren. Men det tar vi igen nu. Appropå det så avslöjade sig Elin i går och drack vatten ur flaska!!!!!!!!

Ska testa med mjölk också och om det fungerar så ligger Kim risigt till!!! Hahahahahahaha! Då drar jag! NÄÄÄÄÄÄÄ

Men det blir ju möjligt för honom att vara med Elin själva en längre stund utan mjölkbaren!

Här kommer en fantastisk bild på några av mina favoriter!



Kan säga att det INTE är helt lätt att få två knoddar att titta in i kameran och le samtidigt!

Fanns några till riktigt roliga bilder, äh jag lägger in de med!



Första kyssen???



Nä, Elliot får kalla fötter och drar sig ur i sista secund!!!

Nu ska jag gå och vila mig i soffan!

Kommentarer
Postat av: Emma o grabbarna

Hmm, vad händer när det blir en tredje bebis med i bilden? Blir det nu en Märta får Elliot fullt upp. :-) Känns som det närmar sig...

2009-05-15 @ 21:40:26
Postat av: Sophie

Nämen, verkar som att hon redan charmar killarna! Inte så konstigt så söt som hon är! :-)

2009-05-15 @ 21:42:18
Postat av: Anonym

Sicka sötnosisar...=)

2009-05-15 @ 22:27:01
Postat av: erica å co

HERREGUD va söta de e..........Tänk när Elliot e 15 va han ska skämmas för de där fotona;);) Va du tvungen å ha med mig oxå, har du inte photoshop??????? Emma, ju fler tjejer desto bättre hälsar Elliot (men säg inget till flickvännen Elin);)

Postat av: Karin

Såååååååååå söta jag döööööööööör!!!! Ser ut som Elin precis vinkat till dig på första bilden därav suddig hand=)

2009-05-15 @ 22:58:18
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Katarina

Det var värt att tjata! Gud vad söta de är! Kram!

M

2009-05-16 @ 08:44:00
URL: http://ungaronarcisso.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vilka sötnosar....

2009-05-16 @ 12:41:41
Postat av: Eva

Hmmmmm, det gick inte så bra det där... det var gammelfaster som tyckte dom var sötnosar :))

2009-05-16 @ 21:06:46
Postat av: Maud

Vilka godingar, perfekt grattiskort om några år!!!

2009-05-17 @ 20:29:17
Postat av: therese och ina

Tjohoo!

Helt underbara bilder på Elin och Elliot, riktiga sötisar! :D



Har du beställt den där ryggsäcken till Yoga? Annars kanske vi kan göra det så fort som möjligt?

Hoppas vi ses snart! Kram

2009-05-17 @ 21:04:00
URL: http://dobvoyageina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0