I nedgång

Ska man ju tänka på det possitiva i livet eller hur!



Lilla Aska!



Gullungen är värsta flaskexperten nu!!!



Cleo i sin fina sommarfrisyr!!!



Liten gullunge!



Sluta fota hela tiden



Finns det nån liten tand där inne???



Så fin bild, synd bara på ljuset. Men man kanske kan fixa o ps



Trollunge!



Elins standard min!



Glada tjejen!



Skrotunge!



Finaste Elliotten och Erika.



Elin har som vanligt sin snygga min...



Hångelbild!!!







Fina Allan Oriental! (asiat om ni frågar min mamma hahaha)



Mitt i en gäsp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Toppenbilder!!! Du kanske ska satsa på en karriär som fotograf istället :)

2009-07-02 @ 21:24:35
Postat av: Eva

värmeslag.... inlägget var från gammelfaster :)

2009-07-02 @ 21:28:01
Postat av: Katarina

Fina asiater!!! Elin är också världens finaste! Här det bastu utan aggregat! Kram! M

2009-07-02 @ 21:42:17
Postat av: Ida

Haha, vilken bild på elin med standardmin =)

Gillar den sista bilden på allan. Jättesöt.



Kramiz

2009-07-03 @ 07:48:18
URL: http://www.valtersaga.se
Postat av: Maud

Vilka underbara bilder och kommentarerna är ju så roliga, jag njuter och skrattar åt bilden med standardminen, kanske " studentbild" men det hinner ju komma många bra bilder till dess.Bilden där hon håller för ansiktet var ju också kul till kommentaren!

Håller med om en karriär som fotograf du är ju jätteduktig.

Kram!!!!

2009-07-03 @ 20:52:30
Postat av: erica å co

Japp det ska man, och det e inte så svårt att bli positiv när man ser dessa härliga bilder!!! Men återigen, kunde du inte photoshoppat bort mig???;)

Förresten, har du lust å komma upp nåt i veckan?

2009-07-04 @ 21:56:43
Postat av: San

söta söta söta gullunge!!!

Saknar massor, när ses vi igen?! :)

Kram kram

2009-07-05 @ 11:04:56
Postat av: Alabama

Seriöst, bilden där magen på lillgrisen bara veckar sig, jag pallar inte!!! Och katterna snor jag en vacker dag.. <3

2009-07-08 @ 10:47:45
URL: http://alabamabc.blogspot.com/
Postat av: Helena Kulle

Vilken söt katt du har, gör sej verkligen bra på bild. Fin blogg du har.

Postat av: Anneli

MEN...vilken söt katt!! Och så fina bilder på kissen! Jag bara älskar tungbilder så gissa om jag är förtjust i din kattungbild! :O)))

2009-07-11 @ 01:25:32
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0