Tyskland

Jag Madde och Maja tog en tripp till Tyskland över helgen. Jag är förvånad över hur snabbt det kändes som det gick med resan.

Jag mamma och pappa åkte ju ner till Ungern med bil varje sommar när jag va liten och då upplevde jag resan genom sverige som mycket mycket längre men det är vell som med allt när man va liten, allt känndes mycket mycket större/längre .

Åska, Maddes stjärnskott till hund ska bli mamma. Hon fick träffa en otroligt snygg och framför allt trevlih hane.

Tack brudar för en supertrevlig resa. Yoga tackar också för att hon fick följa med!

Elin har ju varit på G med gåendet, i går gick hon runt i köket när jag kom dit!!!!
Runt fem steg kan hon ta aldeles själv.

Åska lyckades dra igång Yogas löp!!! Jag trodde hon skulle börjat redan i oktober men som tur va så höll hon sig. Vi åkte ju husbil med två pudelkillar i typ 2 veckor så det hade ju blivit ganska bökigt.

Nu vill Elin göra nått kul så det e bäst att jag lyder!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag håller med det är långt att åka/bila till Ungern! Kul att det gick bra för damen med sin "fästman"!

Kram M

2009-12-11 @ 08:10:55
Postat av: Madde

Tusen Tack för en super trevligt tripp :-)) Ja nästa vända blir ännu längre, men med "Astrids" hjälp lär det vara nemas problemas asgrv



Vilken tur att Elin har en så snäll mormor dessutom :-))



Kramiz

2009-12-12 @ 09:27:45
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Karin

Har inte Yoghurt blodat klart snart så vi kan ta mysiga promenader i den bruna skogen=)=)

2009-12-13 @ 22:09:38
URL: http://karinofalcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0