Qarma

Qarma ligger fortfarande inne och inget har vi hört heller... Jag förstår inte att det ska vara så svårt och tidskrävande att ringa ett samtal så att djurägaren kan känna sig liiiite lugnare. Det är ju bara att förklara hur läget ligger och vill man veta mer så får man ta det under utlämningen. Jag tror att de skulle kunna vinna många pluspoäng genom att vara lite mer tillgängliga och informativs!

Ja ja, huvudsaken är ju att hon blir frisk och inte hur mycket jag oroat mig i onödan...

Så till morgonens händelse.

Zimba, Aska och Allan har smugit omkring som tre rovdjur hela morgonen...
Cilla har tagit in en harpalt som numera är i hennes mage förutom benen och svansen...
Så mina jakt katter har smugit omkring morrandes med varsitt harben i munnen. Cleo har också varit med på ett hörn och äcklat sig...

Kändes vell sådär att de släpat omkring hare i hela huset men samtidigt så ser jag ju hur de njuter (förstå mig rätt) och vill inte ta ifrån dom sina skatter. Men nu är i alla fall hemmet har sanerat och katterna återigen tamdjur!!!

Nu vänrat jag bara fastklistard vid luren på att vet ska ringa. Jag vill ha hem henne nu.

Kommentarer
Postat av: San

Tänker på dig!

kram kram

2009-08-26 @ 11:01:42
Postat av: Ida

Hoppas dom ringer snart och att ni får hämta hem henne.

Kramiz

2009-08-26 @ 19:43:27
URL: http://www.valtersaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0