Seriös eller...

Gick på en såndär föräldrar grupps promenad i morse, släpade även med mig Kim som följde med i tron am att det "bara" var träff på bvc... Vi gick en runda på lite mindre än en timme sen blev vi bjudan på lunch hemma hos en av mammorna. Hundarna var med hela tiden!!! Trevliga mammor de där som såååå gärna vill att hundarna ska vara med!!!

Efter lunceh som var i typ Fullersta så gick jag hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA NI LÄSTE RÄTT, jag gick hem!

Det tog lite mer än 1,5 timmar så det var ju inget direkt rekord men jag kan lova att hundarna var helt döda!

Mina hundar tycker att det är asjobbigt att gå i koppel, man måste ju koncentrera sig på ett helt annat sätt än när man kutar omkring lös. haha puckon!

De har varit däckade sen vi kom hem!

Kom på 9:de reserv på en av appellerna som jag anmält till... Blev först jätte glad för jag trodde jag kommit med men icke sa nicke när jag kollade lite nogrannare såg jag att ja va reserv...

Ja ja, har ju anmält till två till. HOPPAS HOPPAS!

Elin hade ett riktigt garvanfall i dag, sååååå gulligt! Det va inte bara hehe som hon brukar säga utan hon nästan kiknade.

Fick palsternacka i går och jag tror att hennes mage reagerade lite på det så i dag fick hon potatis igen, i morgon blir det p-nacka igen men då ska jag späda den med mer mjölk.

Nu e jag slut för i dag! 







Ska öva mig mer så det inte blir sån trist skugga. Kanske använda en lite diskretare bakgrund med!!!
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

SÅ DUKTIG DU VAR ATT GÅ SÅ MYCKET! BRA JOBBAT! ELIN SÖT SOM VANLIGT! KRAM! M

2009-04-28 @ 20:52:40
URL: http://ungaronarcisso.blogg.se/
Postat av: Daniel

Måste verkligen komma o hälsa på lilla söta elin snart. Korten när hon badade var ju sjukt sött

2009-04-28 @ 20:55:08
Postat av: laisan

AAAArrrrrrgggggghhhhh, GÖÖÖÖLLIIIIIG UNGE

2009-04-28 @ 21:12:27
Postat av: Anonym

Hello,



Jo, Moon Sparkle namnet är en förlängning på mormors namn. Såklart:-) Visst är det fint?



Fin är också lilla Elin, tröttnar ni kan ni dumpa henne på Jean Dark, vi gillar småbrudar. Ni kan få byta mot en nakenkatt eller så? Hahahahahaha!!!



Nu finns bilder på Tintins kull på sidan föressten.



Mvh

Jeanett o Co

2009-04-28 @ 22:02:57
Postat av: Maud

Vilken låååååååååång promenad JÄTTEBRA kämpat,

Elin jättegullig, bakgrunden är ju också så fin till en socker söt tjej.

Krammmm

2009-04-28 @ 22:39:56
Postat av: Victoria

Duktig du e...!!

Fina, fina Elin...

Kram, kram...

2009-04-29 @ 11:26:28
Postat av: Ammi

Hihi, titlar är KUL :). Hoppas vi ses snart!

2009-04-29 @ 15:28:23
URL: http://www.knorrsvans.se
Postat av: erica å co

Elliots flickvän!! Sååååå söt...Va det planerat att hon skulle ha typ mohikanfrilla på korten?:)

Vill se er snart!

Postat av: Erika Peak

Szia Fanny!



Nagyon édesek a képek! És annyira látom Apu vonásait Elin arcán, főleg a szeménél. Gondolom, más is mondja.

Az etetős képek is nagyon tetszettek.

COOL!



Szia: Erika

2009-04-30 @ 15:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0