Hjärtat i halsgropen...

Jäkla katt.

Undrade just vart han varit eftersom jag aldrig får äta frukost i fred i vanliga fall.

Började fixa med hans mat och inte var han här då heller.

Ropade lite på honom men ingen katt kommer.

Börjar bli orolig.

Går runt och kollar och lockar.

Ingen katt.

Blir jäkligt orolig och i ren despertion går jag ut och ropar.

Mijau mijau möts jag av. UTE!!!

En frusen och ganska rädd liten siameskille kommer snabbt springandes emot mig ÄNTLIGEN FÅR JAG KOMMA IN tycks han säga.

DUMMA KATT!!!! Skrämma mig sådär på morgonen.

Han hade antagligen smitit ut när jag släpte in hundarna. Den lilla vesslan.

Undrar nu om han fått smak på "ute"livet eller insett att det inte är något för mesar!!! hahahaha

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hoppas att han har insett att det är inte något för mesar! Tack för en trevlig dag igår! Vi måste göra om det! Kram M

2009-04-23 @ 09:19:47
Postat av: erica å co

Gullnos! Vilken liten rymling! Haha du fick i alla fall ha din frulle ifred!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0