I dag ska vet ringa..

Ang Cleo och Yogas senaste besök. Jag har en hel del frågor ang Cleo. Yoga är ju "frisk" tycker jag så henne är jag inte ett dugg orolig över. Hennes kondis har ju försämrats avsevärt men det är ju inte så konstigt heller. Från att ha både simmat nästan dagligen och fått massa skogsrundor och massa träning till att vila.

Cleo däremot tycker jag har gjort sina snorklingar typ någon gång om dagen. Är trött och seg (kan bero på löp???)  och har inte dragi sina vanliga tokrycksrundor... Men det e ju pissväder ute också och hon gillar ju inte det. Jag ska i alla fall fråga ut vet ang de frågor jag har.

Om det är större risk att söva/ge lugnande till henne.

Kastreringe, är det dumt att göra ett så stort ingrepp.

Om man borde kolla upp hennes hals trots allt då hon faktiskt verkar ha besvär av dessa eviga snorklingsattacker.

Och sist men inte minst hur han ställer sig till en ev opperation av hennes hjärta, ska man överväga att göra det, hur blir esultatet mm och i sånna fall när är det dax att börja överväga en sådan opperation man vill ju inte att hon ska "lida" en sekund i onödan.

Läste på skk`s sida om PDA och blev såklart mer orolig av vad det stod där. Men vet sa ju faktiskt att han ansåg att hon skulle kunna leva med detta "fel" så jag tänker tro på honom.

I helgen har vi flyttat ner i alla fall!!! Tå nätter har vi sovit där nere och både jag och Kim har sovit jätte dåligt hahahaha, snacka om vanesak. Det luktar Ikea där nere!!! hihihihi

Sa det till Susanne att det luktar Ikea, ja nytt svarade hon då! Men konstigt nog vill ja att Ikea lukten ska "gå ur" så man känner sig mer hemma. Får säga åt hundarna att gnugga sig mot allt. Nä men vi skulle kanske behöva tilluft, just nu är det ingen ventilation där men så är rummet också 25kvm typ.

Ganska lyxigt med ett så stort sovrum!!! Vissa har ju lägenheter i samma storlek! Kim sa att det kändes som att sova i en stor sal! Vi har ju minst 10 kvm mer än förut och det käns, tror till och med att det är mer.

Vill tacka alla för de uppmuntrande orden ang bebis/hund. Jag vet ju innerst inne att det kommer gå fin fint men jag får vell skylla på alla hormoner när jag tvivlar. Både Qarma och Yoga tycker ju faktiskt att barn är roliga/trevliga/gulliga det är vell Cleo som är lite skeptisk men herre gu hon vänjer sig. Man får vell vara lite smart och visa henne fördelarna med att ha en bebis hemma. Tex bebismat är ju väldigt gott!!! (då snackar jag om barnmat på burk).

Nä nu måste det skruvas lådor!!! Så man blir klar någon jäkla gång!!!

Kommentarer
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

haha ja dom ska vara med överallt dom små djuren :)

Då har ni inte långt kvar nu!

2008-11-10 @ 12:57:58
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Åhåhå vilken lyx med så stort sovrum! :P

Hoppas du fick de svaren du ville från vet nu och det kommer att gå huuur bra som helst med bebis/hund. Jag lovar. :) Mycket handlar om vilken inställning man har.

Stor kram

2008-11-10 @ 16:47:00
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Maja & Selma

Bebismat? Att hon ska ta en tugga av bebisen eller vaddå?! Ha ha ha!;-)

2008-11-11 @ 01:54:45
URL: http://www.selma.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0