40 dagar kvar...

Tills bebisen ska komma, men om Kim får bestämma så e det minst 14 dagar till efter det. Han vill att Hon ska komma i Januari i stället. Vet inte om jag orkar vänta så länge bara.

Vi håller på med garderoberna men jag va tvungen att ta en paus för det är såååå tråkigt.

Madde (QARMAS uppfödare) har ett sim i sin butik och Qarma simmar där ca 1-2 ggr veckan men de två senaste gångeran har Yoga också fått prova...

Jag kan säga såhär, att jag var blöt ända in till underkläderna och Maddes maskara raaaaaaaaan ...

Jag och Ida simmade henne dagen efter och då hade vi en lite mer utarbetad plan ( tack och lov) så det gick betydligt bättre!!! Men hon är ju ingen naturbegåvning i poolen. Men med tanke på hur kass hon var i sjön i början så kommer det nog lösa sig!!! Simningen är ju så sjut bra träning och det går ju inte att göra på annat sätt än i pool under vinterhalvåret.

Tack Madde och Ida för att ni ställer upp och blir blöta, jag hade inte kunnat simma henne utan hjälp.

Nu ska jag återgå och hjälpa till med garderoberna!

Baj baj!

Kommentarer
Postat av: ida

Tack för att man fick följa med och bli blöt, det var kul. Hon är så kul med sitt panikskvättande.

2008-11-08 @ 16:37:15
URL: http://www.valtersaga.se
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

40 dagar går fort. ;-) Hoppas du slipper gå över för det är SÅ drygt. Blä. :P



Ha en jättebra helg (det som är kvar av den) och hoppas att det gick finfint med garderoberna. :)



Kram

2008-11-08 @ 19:36:45
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Therese

Visst är det tråkigt med allt mörker, Men vintern brukar gå fort =) NEj vi kommer inte på söket jag jobbar hela helgen så det är synd, men vi ska till stockholm o ställa ut i dec kanske ses vi då istället !

2008-11-09 @ 17:37:02
URL: http://www.milooqharma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0