Fever, fever, fever...

Lördag = feber
Söndag = feber

Måndag = feber, men hade bokade trim och av princip bokar jag inte av samma dag om jag inte är döende.
Tisdag = antagligen ingen feber men så mycket snooor, och almänlydnads kurre på kvällen (avslutningen)
Onsdag = HEMMA!!! Fattar inte hr det gick till men jag sov till typ 10, släppte ut hundarna och gav de mat (leta torrisar ute) satte mig i soffan och där sitter jag så risken/chansen att jag blir frisk ska vara stor!!! I morgon har jag trim och de ska jag i alla fall orka med.

Denna vecka är det många som fyler år, Misha har redan fyllt, i morgon fyller Camilla och på Söndag fyller Susanne. Nästa månad är det inte färre, jag och Kim, min mamma och Ida. Va det juni eller Juli Helena fyller år??? Ja ja jag har ju lite tid på mig att kolla upp det!

Har i alla fall en jätte rolig pressent till Mich som han verkligen kommer ÄLSKA ahhahahahahaahahhah ore not!

Hoppas det blir mycket tårta i veckan!!!

Hundträningen har ju legat lite på is (bara lite), jag har inte tränat så mycket men vissa dagar känns fröken på G igen medans andra så är det potatismos hjärna... Men hon e gulligast i alla fall! Det e helt sjukt hur man bara blir mer och mer tighta, från att ha fått hem den lilla valpen som visserligen va sjukt söt men gu vilka vassa tänder och vilket konstant kissande och bajjande... Till att ha en voff som oftast i alla fall vet vad som gäller och man kan komunicera med, kommer alltid att ha en dobbis så e det bara, helt sjukt, jag som va helt bestämt och sa till alla när Stella va i den här ålderna att ALDRIG låta mig skaffa en till... Men men man lär sig, och Yoga är ju väldigt lik Stella men också extremt olik!

Nu var det över ett år sedan Stella var tvungen att lämna jordelivet och vist känns det fortfarande om man låter det men jag kan också se tillbaka och glädjas åt tiden med henne, saknar henne otroligt mycket i tävlingslydnaden, vi hade liksom kommit över endel av de där magiska gränserna. Men men den tiden kommer med Yoga också!

Nu ska jag slappa vidare i soffan och samla nya krafter till framtiden (hihihihihi usch va det lät seriöst) .

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0