Bra träningspass!

I går åkte jag hem vid tre tiden och raka vägen till sjön, Yoga måste ju öva sig på att simma hon kan ju bli mobbad annrs.

Qarma och Yoga simmade och sen kom husse och tog med sig Qarma till Västerås där han har sina jaktmarker.

Yoga ville också följa med och hoppade snabbt som f...n in i bilen men hon skulle med mig hem för lite vila och sen skulle vi hämta upp Maja.

Vi åkte till södra och jag började med lite burträning ( man måste ju öva inför Fanny Gott kursen) . Yoga är ganska duktig på burlekar och jag ror att om jag bara övar lite kontinuerligt så kommer det bli en jätte bra hjälp i träningen.

Vi övar också fotpossition med störning, vilket gick jäte bra tycker jag. Det som e svårt e ju att vara konsekvent med mitt sätt att belöna/fela jag gör typ likadant både om hon gör fel och när det blir rätt... Hur ska hon då kunna veta vad jag vill???

Jag bestämde hur jag skulle göra men min kropp gjorde endå inte som jag ville...

Ja ja jag får torrövamig på detta, kanske kan övertala Maja att agera hund hihihihihihi

Jag var i alla fall jätte nöjd med träningen, övade även platsliggning med störning och det gick super!

Jag tycker att Maja och Semas träning gicksuper också, vi var båda jätte duktiga på att inte hålla på i hundra år utan körde en övning ca 3-5 gånger!!! Ganska lagaom tycker jag!  Duktiga vi!!! HIHIHIHI

Det är typ omöjligt att störa Selma men jag ska nog komma på något så jag lyckas!!! Hehe!

Nu ska vi iväg och spåra, sen hoppas jag på att få till lite lydnadsträning senare också!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hallå!!
Har du slutat fota lr?

Ses i morgon.

2008-06-01 @ 21:18:21
URL: http://www.valtersaga.se
Postat av: Maja & Gullnos-Selma

Tror inte det blir så svårt att störa ut Selma... Du har ju ett ess i ärmen, Yoga! Ha ha ha! Finns nog ingen mer älsklig liten bruning enligt Selma! Å Yoooogaaa, aj lav jo!

2008-06-02 @ 22:58:29
URL: http://www.selma.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0