Valpar, träning och bus!

I går var jag och Maja och fotade Inez senaste kull, jag fick direkt en favvo... Men jag ska INTE ha någon ny valp, så ä det bara. Maja fick nog också en favvis tur att hon var såld för då behöver man inte ens fundera!

Blev tyvärr ganska mycket suddiga bilder men några blev ganska bra! Inte det lättaset att fota galna valpisar som inte vill stå stilla.

Men först får ni lite bilder från buset med Selma i dag!

image337


Yoga har ett ordentligt grepp i Selmurt


image338

Muskulösa baklår!

image339

Två loonisar!

image340

Ett två tre... Bus!

image341

image342

image343

Asgarvar!

image344

image345

Selmas galnaste min?

image346

image347

image348

image349

image350

Eller e det den här som hennes galnaste?

image351

Eller den här? hihihihihihih

Här kommer alla valpisar!

image352

image353

image354

image355

image356

MIN FAVVO!

image357

image358

image359

image360

MAJAS FAVVO

image361

image362

image363

image364

image365

Under träningen i dag kom vi fram till en del bra saker i alla fall:

Planera och förbered!!! Ingen planerinsbok = ingen träning och bakläxa!!!

Nu fick jag hjärnsläpp och glömde resten men det va bra saker i ala fall!!!

I morgon ska jag försöka övertala husse att lägga lite spår och sen på söndag e det "spår kurs" med appellydnandgänget!!!

Trevlig helg allesammans!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hallu!
Galen bild på selma där hela ögonvitan syns. och sen bild nr 6 där Yoga gör ett judo hopp.

Vill se bilder på valparna med. Du måste lägga upp några.

Ha en bra helg och lycka till med spårandet på söndag eller om det var i morgon.
Hälsa Qarma att hennes lerdikes polare har kommit till mig nu =)

Kramiz.

2008-03-28 @ 20:45:05
URL: http://www.valtersaga.se
Postat av: Karin

Helt underbara bilder!!!!! Vi måste ta kort på Falcon och Yoghurt när dom rejsar.. Sen vill jag gärna ha kort på mig och Falcon tillsammans... Har typ inga alls... Ja, jag får helt enkelt anställa dig.. Blir betalning i natura bra? *flirt flirt* hihi Pöss

2008-03-28 @ 22:02:19
Postat av: Maja & Rabies-Selma

Ha ha ha! Gud vilka roliga bilder! Gillar den där Selma blir mulad av Yoga! Självklart gillar jag crazy daizy-bilderna på Selma också! Lil'Kroko!

2008-03-29 @ 13:00:56
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Madde

GRATTIS FNATTIS till Yogas FRIA HÖFTER o PeRFEKTA KNÄN!!!!!!!!!

TACK för fotograferingen!!

Nu har jag lagt in bilderna i pixboxen tillslut :-))Antar att det är många som redan kollat på dom här ha ha...Snart dax för nya, gud va dom har växt :-))
Syns typ idag! KRAM

2008-04-05 @ 08:45:13
URL: http://www.dobvoyage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0