Spår och ZTP

I lördags spårade vi och det gick bra, Yoga var lite trött på slutet och det vsade sig i att hon inte hittade slutet. Men sen när jag och Maja gick där så hittade Maja bollen hon missat så hennes älskade boll är inte förlorad endå!!!

I söndags var det ZTP träning, man skulle vilja träna detta oftare så det händer mer. Denna gången fick han i alla fall ur henne några skall, det trodde jag aldrig eftersom hon ALDRIG får nått för det i vanliga fall då jag HATAR skälliga hundar. (stackars Cleo tänk om hon hörde det där)((tur att hon e så sjukt söt när hon sover!!!))

image274

Selma och Yoga, kolla in snyggöronen!

image275

Galningar!

image276

Två andra galningar!!!

image277

Yoga biter i trasan.

image278

Ge mig den!!!

image279

Selmurt får bita i kudden!

image280

Så duktig!

image281

Vad menar du Maja, vad svårt att f henne med dig!!!

image282

Håll i!!!

image283

Jag kommer och tar dig!!!

image284

Attack!

image286

Den e min!!!

image287

Vet inte va denna hunden heter men det blev en rolig bild!!! Det är i alla fall en diragos hund ur I kullen!

image288

Samma hund, cool bild!

image289

Samma hund igen.

image290

Samma igen!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad roligt det ser ut! Älskar bilden med öronen!!! Lilla Yoghurt *pussar på*

2008-03-17 @ 20:15:36
Postat av: Maja&Selma

Oj! Vad kul! Vilka fina bilder! Selmas galna sida skiner igenom:-))) Hi hi...Selmurt är en eine kleine krokodill!

2008-03-18 @ 14:28:29
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Carro

FANNY! Har Yoga ett ROSA halsband på sig! Verkligen tufft, mycket respektingivande, verkligen... Hehe :) Skäm inte ut jycken :P

2008-03-18 @ 21:15:06
URL: http://carroochebba.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0