Skriver mer i morgon

Nu vill jag bara gnälla lite.

Jag har inte gått in på dobbe forum på hundar år för jag tycker att det e  ren skit som kläms fram där, men då det var ett tag sedan jag va inne ville jag ge det en chans SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KORKAT

Skrev ett inlägg, helt odramatiskat. Handlade om småhundsägar och jag skrev lite om mig själv då jag trots allt också e en.

Det han gå två minuter så får jag ett svar.....

Gubbjäveln som bemödar sig svara skriver:

-Shit vilket kärringforum detta har blivit. Orka! 

Eller något liknande, ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH varför blir jag ens irriterad.

Ibland undrar jag vaför vissa skaffar dobbis rottis schäfer eller liknande raser??? Är det sååååååååå mycket tuffare än andra så man inte ens kan klara av att läsa om "småhundar" på "sitt" forum.

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Bläääääääääääääääääääääääääää!

Undra hur många som har denna ras för dennes fantastiska egenskaper och inte bara som en förbannad penisförlängare???? Stackars er.........   ok tre djupa(andetag)

Nä nu ska jag sova i morgon e jag tillbaka som vanliga jag igen! Normal psyko alltså som vi kom fram till att jag e!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Skit i såna dära dumma människor.. DUMMA!

2008-07-21 @ 19:40:54
Postat av: Katarina

Till och med Johanna har uppdaterat......

Kram

Mamma

2008-08-17 @ 15:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0