Åhhhh nej....

Gu va rädd jag blev, som vanligt tappade jag kameran.
Men som tur va gick det bra!!!! Det kom in lera i en av knapparna, vilket ledde till att jag inte kunde ta fler bilder.
Men när leran torkat gick det igen!

Till nåfgot helt annat, man brukar ju säga att man inte ska ta med sig jobbet hem. Det tycker jag e ganska svårt eftersom min hobby även handlar om samma sak och då kan man "utnytja" dagishundarna och prova vad som funkar och inte(till viss gräns såklart). Men i helgen är det inte bara tankarna som hamnar på jobbet utan både hemmet och tomten!!!

Denna helgen bor det 6 hundar här hemma, Yoga, Cleo och Qarma som vanligt men så är ju lille Gandhi här. Johannas Lovis är också här och så röda faran(Falcon).

Karin om du läser sluta nu!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du får hålla dig till på måndag. Sluuuuuuuuuuuuuta läs.

Gandhi har ju gjort sig hemmastad här nu och då kommer varulvsidorna fram! Allt ska smakas, gnagas och inspekteras. Tråkigt vill man inte ha så det är fullt ös medvetslös.

Lovis är som vanligt bara aldeles underbar, Yoga bara älskar henne. Tror Yoga kommer hamna i deprission när hon ska åka hem. De sover leker äter och är tillsammans heeeeeeela tiden, och det e faktiskt inte så att Yoga hänger efter Lovis hela tiden utan Lovis hänger efter ganska bra hon också. Kim fråga de faktiskt i går om de där två e lesbiska eller? Tror bara att det är en djup vänskap de emellan.

Qarma har tyvärr haft ett litet "återfall" i går lekte hon och helt plötsligt blev hon jätte arg på Yoga och sen såg jag att hennes svans var "förlamda" och hon liksom går och kniper rumpan... (måste bara tillägga att qarma jättearg betyder att hon fräser ifrån men menar allvar, inte värre en så alltså)

Yoga är bara jätte nöjd, Lovis e här!!! I går fick hon göra ett litete uppletande och jag fick jätte bra tips (tacka för det) och där va de problemen lösta! Ibland bara låser min hjärna sig och jag kan inte komma vidare.

Cleo, lilla Cleo! Hon liksom märks inte, tur att hon låter annars hade jag beris glömt henne någon stans...

Sist men INTE minst Falcon, ja vad ska jag säga! Röda faran, stackarn har ju haft problem med hosta hela hösten/vintern och det finns ganska mycket energi i den dä koppen. Han kan liksom inte iktigt slappna av när det finns massa roliga hundar att leka med hela tiden. Synd bara att de andra inget annat vill än sova. Han har fått vara lite i sovrummet när kan kännt att han MÅSTE vila. Man vill ju inte att han ska överanstränga sig med tanke på att han kanske inte har den bästa kondisen pga hostan och att han varit tvungen att ta det lugnt.

Nu ska jag städa lite...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Var är bilderna?!!!!!!!!!!
Kram
M

2008-01-27 @ 14:51:43
Postat av: Jonisen

Lovis har nog lite av ett lesbiskt drag;) Matte har låtit henne träffa alldeles för många snygga tikar och alldeles för många jobbiga, översexuella hanar! och så är hon ju kastrerad också...då är det väl inte så stor ide att inleda några närmare relationer med manssläktet. Tur att hon har Yoga;)
Supertack för att du ställer upp och är hundvakt. Puss

2008-01-27 @ 15:05:10
URL: http://smultronrem.blogg.se
Postat av: Karin

Ojoj.. Hoppas helgen inte varit föööör jobbig med Falcon.. Ska nu sätta igång med träning och allt så han blir en "normal" hund.. om detta nu går=) Och du... TACK SNÄLLA!!!!! Helgen har varit super!! Jag behövde verkligen det här! Tack tack tack!!! Ses imorgon. Kyss

2008-01-27 @ 22:05:42
Postat av: Karin

Då e du dubbel-utmanad!! UPPDATERA!!!! Pööss

2008-01-30 @ 13:08:52
Postat av: Maja & Selma

Snyft... Nu har han åkt den lilla gullisen. Skönt att sova, men han har lämnat ett tomrum efter sig som inte känns roligt alls:-(

2008-01-31 @ 20:09:22
URL: http://www.selma.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0