Snodda bilder



Jag vill ju va som duuuuu!!!



Valter och Saga busar!



Sagurt och Falcovich i soffan på jobbet!



Attackerad!



Hon är ju söt som socker! (inte när hon skriker dock!!!)



Hur skänt kan det vara att såva såhär på en skala???

image370

Yoga och Falcon leker

image371

Yoga vet hur man tar de bästa brottningsgreppen!

image373

Såhär är ett sätt!

image372

Man måste ju låta killarna tro att de har en chans!!! Eller hur!!

Nu ska jag åka till jobbet och hämta Olle för han ska sova här. Yoga tycker att Olle e ganska bra att leka med så det brukar kunna bli ganska mycket röjj. Sist Olle sov här frågade Kim vem fan det va som hade snarkat så under natten sen sa jag att det va Olle då hade han inte ens märkt att Olle var hemma hos oss... Knäppis!

Kommentarer
Postat av: Carro

Läckra bilder överallt måste jag säga! Du är duktig på att fota, hundar är väl inte de lättaste fotooffrena?

2008-02-28 @ 21:05:45
URL: http://carroochebba.spaces.live.com
Postat av: Carro

Ja, jag såg att bilderna ovanför va snodda, men det är fina bilder överallt!

2008-02-28 @ 21:07:14
URL: http://carroochebba.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0