3 dagar kvar...

Sökträningen i dag gick riktigt bra tycker jag! Yoga fick verkligen tänka till då vi utmanade henne att gå över både en stig och ner för en slänt! Detta var svårt då hon ansåg att rutan slutade innan stigen, och gå ner för slänten är ju bara dumt...
Men efter några skick på "djupet" gick det fin fint.

Ska bli superkul att se hur hon gör nästa gång, om hon fick med dig några kunskaper ang sina förutfattade meningar eller om det kommer vara lika svårt för henne nästa gång.

Men om fröken göken fortsätter såhär kanske man kommer kunna tävla sök också, om inte till våren i alla fall i höst! Yoga e just nu skall hund och jag tror detta kommer passa henne (eller va säger ni som fick tinitus i dag???)

Kim följde också med och det var otroligt skönt att inte behöva springa fram och tillbaka till bilen!!! Rutan ligger som på ett berg eller kulle kanske men det e ganska jobbigt att ta sig upp och ner massa gånger. TACK KIMPALÄN!

Ang förlossningen så känner jag inte ett smack än, tror inte denna unge kommer på ett tag i alla fall. Men min mamma kände ju inget ända fram till vattnet gick och ca 8 timmar senare va jag ju ute. Hoppas jag får det så! ( hihi hon trodde för övrigt att hon kissat på sig för jag va ju 7 veckor tidig)

I morgon e det återigen dax för eva träning, jag ska fråga om fjärren igen som jag inte får till... Så ska jag ta framförgåendet/ frmmåtsändandet igen... va va det mer jag skulle ta... Kanske kommer hinna ändra mig tills i morgon.

Nä nu ska jag slappa!






Kommentarer
Postat av: Emma o grabbarna

Det är så spännande att gå in här och se om du skrivit. Är lite avis på dig som har det så nära nu.

Postat av: Emma igen

Om du inte ligger på BB nästa lördag så sökträning den 20/12!

2008-12-14 @ 20:18:51
Postat av: camilla från dobermannmontern

ÅÅh kom nu lilla bebis! För mig var det precis som för din mamma.. Vattnet gick kl 00.15 o Tindra e född kl 07.44... Innan jag gick o la mig kände jag ingenting.. Vaknade av att jag oxå trodde jag kissade på mig... haha. :) Lycka till med bebis o hundträning.. Samma dag som Tindra kom var jag ute o spårade med Tyson.. Så nej, jag kände ingenting innan... / Camilla

2008-12-14 @ 22:05:09
URL: http://web.comhem.se/brukshund
Postat av: Madde

Japp tinitus varning på figgarna när Yoga är på hugget :-)))Den lilla rallyråttan är som ett brunt o rosa streck i skogen!!



Jag gissar fortfarande på Julafton...;-)

Kramiz

2008-12-15 @ 08:45:02
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Ammi

Hejs! Visst är det härligt när djuren gillar varandra. Lise är ju lite VÄL på ibland, men både Kanonen och Gossip är snälla. Gossip är verkligen gudasnäll....



Du, tack än en gång för hjälpen på Stora Stockholm, guld att vi kunde låna det rosa halsbandet oxå. :). Tyvärr trodde jag att tjurmusklerna var rottisgängets. Hm. Dumt.



Lycka till med bäbyn nu. Så spännande!

2008-12-15 @ 13:55:29
URL: http://www.knorrsvans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0