Bilder

image171

Fladderöron!

image172

Qarma min lilla bergsget!

image173

Liten går först eller?? Nä störst ska ju gå först!

image174

Crazy!

image175

Hon ska döpas om min Yoga hon ska få hete Maja the Pirraya!

image176

Galning!

image177

Inte lätt att hinna med med de korta benen, men snart kommer Cleo hem!!!

image178

Valter och Ronnyråtta!

image179

Värdens bästa leksak

image180

Snacka om avslöjad!!! Det roliga är att våra katter är inte så roliga att jaga, det är Cilla här på bilden. Kan ju vara för att de ibland tvärnitar och ger henne en ordentlig omgång!!! HAHAHA

image181

Min lilla bebeis!!! Så outstanding som Karin hade sagt!

image182

Söta Vater får bli den avslutande bilden!

Måste bara säga att jag skulle vilja att Yoga alltid var så trött som hon är i dag, sånt mysmångo får man leta efter!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söt hund! :D
ha en trevlig kväll

2007-09-30 @ 20:53:33
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: Karin

Jaaaaaaaaaaaaa... verkligen outstanding!!!!! Så jälla söt!!!!!

2007-09-30 @ 23:09:27
Postat av: Maja & Selma

Vad stor Yoga har blivit! Ser så otroligt fin ut! Nästa Dobbis jag skaffar ska helt klart vara brun, tycker bara om den färgen mer och mer! När Selma är tre år, jag har körkort och bil...då! Jag jobbar mån-tor den här veckan, 10-18. Så det blir svårt med eftermiddagarna för min del... Men istället så är jag ju i butiken, så det är bara att hoppa in!
Nummer låter bra, kan skicka det via facebook... Så ser inte alla galningar som följer din blogg det här:-) Vill ju inte ha någon creepy hundälskare efter sig:-)))

2007-10-01 @ 00:16:36
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Jessica o Reijsan

Var tvungen att gå in o kolla vad ni har för er, du har ju inte hört av dig på länge.. ;-) Hoppas att Qarmas kastrering gått bra, ser ju ut så på bilderna.. :-) Hör av dig om du vill hänga me o träna!! Kram fr mig o Reijsan

2007-10-03 @ 08:07:34
URL: http://hem.bredband.net/b485884
Postat av: Anna Gustin

Så det är så här söt man kan vara! (Qarma med napp...)
Den nunan vill jag se på lördag :)
Ska bli mysigt med skogstur och mys i soffan sen. Kram/Anna

2007-10-25 @ 16:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0