Hundtäcke !

Jag ska göra en beställning från ett företag som syr häst täcken och även hundtäcken, man kan få tex hundens namn broderat på täcket också!!!

Så alla Dobvoyage hundar som vill ha täcke, gå in på sidan www.exklusiv.se och titta ut va du vill ha. Maila mig sen storlek färg text osv så gör vi en stor beställning och får ite bättre pris!

Jag pratade med Madde och de som vil skulle kunna ha Team Dobvoyage på ena sidan och hundens namn på andra tex!

Jag ska beställa ett brunt med guld brodyr til Yoga!

Min mail är [email protected]

Till en normal stor tik passar ett täcke som är 65cm (dobbis då såklart)

Maila mig snarast, tänkte försöka skicka ordern den här veckan eller senast nästa. (om vi vile ha det säkert innan jul skulle vi skynda oss.

Kommentarer
Postat av: ida

Valter vill ju ha...

2007-11-22 @ 16:45:15
URL: http://.valter.webb.se
Postat av: jonis

lovis vill också ha!

2007-11-22 @ 20:17:34
Postat av: Karin

Grattis till er me!!!!!! uppdatera nu!!!!! pöss

2007-11-25 @ 19:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0