Valpkurs x 2

I onsdags var det dax igen för valpkurs. Denna gången övade vi på att "skvallra" och lite andra följsamhets övningar. Fick också lite konkreta tips ang Yogas skällande och hur jag ska göra när hon jagar våra katter. Det är alltid lättare när man får konkreta tips som man också känner att man vill följa.

På em följde jag igen med på Karin och falcons valpkurs och det är riktigt bra att gå bredvid, men gu va rött jag va. Skönt att vara ledig i dag.

Hoppas att min kamera kommer vara klar nästa  vecka för nu tycker jag att den har varit inlämnad jätte länge.

Tjong!

Kommentarer
Postat av: Karin

Dags att uppdatera din fyllekaja... Hoppas ni har kul ikväll! Puss

2007-05-19 @ 22:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0