En ny vecka!

En ny vecka och allt kan hända! Har ganska stora planer för den här veckan och nästa! Har åter igen tagit tag i mitt liv, hihi. Asså inte så seriöst som det kanske lät och inte för att det gått utför direkt mer bara att jag älskar att ha en plan och det har jag!

Etersom jag inte är så bra på att följa mina planer vill jag inte riktigt avslöja de innan jag vet att jag har kommit igång på riktigt men jag lovar väntan blir inte lång!

En av Yogas vuxentänder har börjat kika fram den ser jätte fånig ut, stor som bara den jämfört med de andra och jämfört med hennes lilla ansikte. Längtar verkligen tills de vassa hörntänderna trillar ut.

Jag har fått låna en locktång och värmespolar av Bea och tänkte experimentera lite med de senare, så hoppas att jag inte gör några totala misstag så jag får behålla håret! Nä det borde inte vara några problem... Jag har fått ganska nogranna instruktioner det enda jag inte vet är hur länga spolarna ska vara på värmen. Men antar att det händer något då de e klara, typ någon lampa som slocknar eller tänds eller liknande. Har ju lockigt hår av mig själv men det vore kul att kunna syra lite över burret!


1/2 timme senare, nu har jag provat med spolarna. Det blev ascoolt, ska deffenitivt göra om det här nästa gång jag ska ut! Kul att variera sig lite jag plattar ju alltid håret när jag vill känna mig fin, men det e ju trista tt alltid se likadan ut. Skulle vara coolt at göra på någon med riktigt långt hår. Snacka om att jg fick mjölksyra i armarna det tog ju en stund. Man kanske får smöra för någon så man får hjälp.


Nä nu e det duschen som väntar måste få ut all spray och mousse ur håret. Så går det när man leker hår lekar måste man städa upp efter sig! Men först blire "middag".


Go kväll!


Kommentarer
Postat av: Karin

Åhhhhhhhhh.. du kan få locka mitt hår *blink blink* Jag ska skriva blogg någon dag jag lovar.. Orkar inte just nu bara... Ses imorrn.. Falcon skickar en blöting till Yoga.. ;o)

2007-05-28 @ 21:54:57
Postat av: Karin

Hallå!!!!!!!!!!! Dags att uppdatera!!!!!!! skynda skynda skynda!!!!!! Puss

2007-05-31 @ 21:48:46
Postat av: TurkJonis

se kommentar i min blogg...RödTott!

2007-05-31 @ 22:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0