Amfetamin???

Nä det e inte så att jag har börjat använda utan jag tror att det är någon annan i det här huset som kanske har det i blodet... Yoga är outtröttlig!

Hon är som en studsboll upp och ner och kors och tvärs. hihi

Myror i brallan kanske det kallas.

Har ju såklart blivit sjuk nu när man är ledig och har massa tid, men det är vell som ungefär resten av den svenska befolkningen. Denna veckan har ju varit ganska tråkig för hundarna då de först var julafton och de fick vara hemma :-(  sen går matte och blir sjuk (husse är inte speciellt kul... ((om inte jag tvingar honom))) så då va det tråkigt igen. Men det är ju bra "träning" det också, unghunden skall lära sig att koppla av! Hehe

I morgon hoppas jag att jag är tillräckligt frisk för lite mer seriös aktivering.

Husse ska inte bara få ris hela tiden i den här bloggen, han har flera gånger under jullovet varit ute och lagt viltspår till Qarmsingen, hon e jätte duktig men precis som i personspåret så är hon ganska slarvig, har beställt några böcker både viltspår och personspår. Ska läsa på ordentligt så kanske jag kommer på nån smart lösning, om inte så har jag ju massa proffs jag kan fråga!!!


I morgon ska husse och Qarmsingen ut och "jaga" igen, husse har fått tips på att lägga längre spår. Så vi får se efter i morgon om det kanske går upp ett litet ljus för fröken att man måste energispara lite.


Nu vill jag att täckena från www.exklusiv.se ska komma! Det skulle vara så kul att få de innan My dog men tror tyvärr inte att de kommer hinna. Men som jag sa till tillverkaren, de är de som förlorar på det för vi skulle ju göra massa reklam för deras fina täcken om vi hade dom!!!


Mamma har fått/köpt en nu kamera i julklapp!!! Jag hoppas på att få låna den eller låna henne för massa fina bilder! Lika fina bilder som Ida tar. Jag älskar ju bilder. Jag har en önskebild i hjärnan som jag skulle vilja lyckas ta, eller snarare två. de e ganska lika, den ena är en bild på Yoga när hon kommer emot och fåna precis när öronen är rakt upp. (men det räcker inte man vill ju ha fin bakgrund och perfekt skärpa) sen en bild på Qarma när hon hoppas över ett dike eller linande och ta det precis i hoppet när man ser alla muskler spännas.  Det blir kanske mer vår/sommar projekt då naturen är finare då, eller så duger det med snö också.


Jag skulle vilja kunna ta bättre actionbilder med min kamera också men jag har fortfarande inte kommit på hur man gör med inställningarna. Det kanske inte går med min kamera den e ju ganska enkel men jätte bra för vardagsbruk.


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Jessica o Reija

Stiger in o vill önska er ett GOTT NYTT ÅR!!!

Lycka till med alla utmaningar 2008!!

Vi ska träna lydnad på onsdag kväll på Sthlm sö som vanligt om du vill hänga på..

Kraaaaam ifrån oss!!

PS. Hälsa gubben.. :)

2007-12-31 @ 19:07:18
URL: http://hem.bredband.net/b485884

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0