Vi har haft storm

Under natten har det varit storm här.
Senast i går pratade Karin och jag om granen på våra tomt, att den vill amn ju inte ha över huset. Så i natt när de började blåsa sådär storm aktigt så jag på alvar blev lite orolig. Men den stod kvar!!!

Fortsatte klicka in lilla Yoga och har även börjat belöna spontana sättande och övat lite ögonkontakt, det är helt otroligt hur snabbt valpar förstår jag är så himla imponerad.

Vi gick till bussen och fick vänta en ganska lång stund eftersom jag inte är så haj på det där med det kommunala men då hade jag lite ensam tid med Yoga och kunde passa på med klickningen i en helt främmande miljö. Bussresan gick bra det var ingen större skillnad mot att åka bil bara lite mer folk. Tror inte buss kommer bli några problem däremot måste jag nog se till att öva ganska mycket på pendeln. Vi har ju semester hela nästa vecka också så det borde inte vara några problem. Just nu burteänar vi och dete  ingen favorit sysla!!! Men med lite mutor som tillexempel lite grisöra vilket är en ny possitiv upplevelse går det fin fint!

image23

Qarma och Reija(Qarmas kusin)
Kan ni gissa vem som e vem?

image24

Qarma och bebis Cleo!

image25

Liten och stor!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kommer verkligen inte ihåg att Cleo har varit sådär liten!!!! Liten iiiiiiiiiit... Puss

2007-04-20 @ 23:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0