Nu har lilla Yoga anlänt!

Igår sent på kvällen hämtade vi henne! Liten brun och otroligt söt. Men vilken röst hon har, hon skrek hela vägen hem (nästan, förutom de sista 10 min). Jag hade blivt varnad för att just denna valp hade en ganska stark pipa men ska man ha en brun så ska man....
Yoga heter egentligen Dobvoyage Benedicte, hon är uppför av Madelene Dahlgren på Väster Kumla gård i Nykvarn. Ja i nuläget är det bara vardagsgrejer inplanerade på Yogas schema, men så fort hon blir lite större och säkrare ska vi sätta igång med annan träning detta ska nämligen bli min tävlingshund! Jag har stora förhoppningar och det äna som kan stoppa oss är min brist på fantasi och klurighet i träningen men det har jag ju träningskompisarna till!  Detta ska bli superspännande och den här bloggen kommer handla till största delen om mina hundar och deras liv tillsammans med mig!

Förutom Yoga bor också Rotweilern Qarma hos oss, Qarma är född 2004 så nu är hon 3 år. Lilla Cleo bor också hos oss hon är född 2005 och är en Papillon. Vi har också två hus katter, Nisse och Cilla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Voff

2007-04-11 @ 16:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0