Lida friluftsområde!

Jag, Jessica och hundarna åkte till Lida i förmiddags för att gå en liten promenad som blev stor!!! I alla fall för mig som släpar runt på 8kg:s klumpen! Men åhhh va skönt det var att komma i väg. Har ju mest bara åkt buss och tunnelbana och pendeltåg känns det som den här veckan. Nu är hundarna helt slut, i alla fall Yoga, det är jobbigt att se så mycket nya saker och känna så många nya dofter. Man skulle kunna säga att hon slocknade i ryggan på vägen hem.

image28

                                                                                       En trött valp!


image30

                                                                                 Jessica och Reija!


image29

                                                                              Jag och mina tre!

Tror jag kommer bada Yoga i dag hon luktar inte ros direkt, blandning mellan hästbajs och smutsig valp. I morgon kommer i  och för sig Facon hit så det kanske inte är någon ide. Hoppas det blir fint väder så vi kan vara ute utan att blåsa bort och frysa ihjäl. Det har ju varit storm här i några dagar nu... Skitjobbigt för det känns som granen ska blåsa bort och taket ska flyga av.

Håller ju på och burtränar lillskrutten och Qarma försöker hjälpa till på sitt sett genom att demonstrera hur fantastiskt skönt det är att ligga i bur...

image31

                                                                             Qarma gillar buren!


image33

                                                                            Yoga lär sig att gilla buren!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vart e du??? Inte varit på msn på hela kvällen?? E ni ute på äventyr??? Hörs imorgon.. Puss

2007-04-21 @ 22:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0