I morse fick jag sova till 06:30!!!

Man ska aldrig ta ut segern i förskott men man kan ju få tro att man är på väg åt rätt håll i alla fall! Somnade snabbt igår och har kanske vaknat någon yttepytte gång under natten även fast jag gått på toa typ två ggr (så går det när man dricker mängder med te sent på kvällen).

I går va mina föräldrar här på kvällen och käkade midda och gluttade på underverket, min mamma älskade Yogas mjuka lena mage. Den är ju nästan helt hårlös och otroligt mysig.

Det var förövrigt årets första grillat!!! SUPERGOTT! Grillat är verkligen något jag aldrig kommer tröttna på.

Nä nu måste jag passa på och göra lite nytta när knyttet sover, har en lååååång lista jag ska försöka hinna med.


Kommentarer
Postat av: ida & Valter

Tack själv. det var trevligt, får vi göra om. Alice var heeeelt slut. =)
Kram kram.
www.valter.webb.se

2007-04-14 @ 17:27:36
URL: http://blogtown.se/blog.php?id=ValtersBlogg
Postat av: Karin

Åååååååååååååååååhhhh... GRILLAT!!!! Nä, du har helt rätt! det tröttnar man aldrig på!

2007-04-14 @ 21:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0