Falcon och Karin har sovit över!

I går söndag åkte vi pendeln och mötte Karin och Falcon på Ulriksdals station, Det tog ca 25 minuter dit från Huddinge C, Yoga blir jätte trött av pendeltåg det e superjobbigt att åka. Så när vi kom fram i Ulriksdal hade hon somnat, märkte knapt att Falcon va där medans han blev jätteglad över att se sin tjej! Kim hämtade oss i Huddinge och så åkte vi hem för lunch.

Mina föräldar kom ut till oss på eftermiddagen och jag lyckades övertala min pappa att gå ett spår til Qarma. Superbra med olika spårläggare ofta, annars blir det ju bara jag som lägger till mina hundar... Trots största möjliga störning (mammas jätte roliga pudlar som röjer på våran tomt) Klarade Qarma sitt spår jätte bra, slarvar lite men näsan är närmare backen nu. Hon missade första apporten men jag lägger ju alltid en reserv och den hittade hon!!! Det är roligt när man ser att man gjoet framsteg!

Alla hundarna verkade nöjda på kvällen och natten var lugn, Yoga gnällde lite vid 06:00 men jag beslöt att strunta i henne och då sov vi till nästan 8!!! Falcon har jag inte hört ett enda litet pip från!

I morse körde vi in Karin och grabben till jobbet (det var självklart köer :-( ) Sen bar det av till Södertälje BK för en date med Face och Bijou det är Yogas syskon. Yoga var lite försiktig i ungefär 2 sekunder sen röjde de på rejält hon blev till och med lite sur en gång tror det va brorsan som bet för hårt...

image34

                                                                              Yoga, Face och Bijou

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0