Kåvepenin

Elin fick ju öroninflammation förra helgen och som vanligt blev vi ordinerade kåvepenin...

Denna medicin är lika svår att få i henne som om jag skulle försöka få henne att äta skit.

Min häxkonstvännina Anna rekomenderade mig att ta kontakt med en Antroposofisk butik i järna som säljer naturläkemedel och eftersom jag vill att detta ska ta slut för Elins skull så gjorde jag det.

Elin skulle ha droppar i öronen och några andra droppar i munnen.

Med ganska stor ångest har jag gett henne detta i stället och varit ganska orolig för att jag håller på och experimenterar med mitt barn men i dag var vi hos läkaren med Linnea och då va Doktor Pia så hilma gullig så hon tittade i Elins öron och det såg så FINT UT!!!! Jag sa inget till henne om att hon imte fått riktig medicin utan frågade bara om det såg ut som amn förväntar sig efter medicineringen är avslutad och det gjorde det!!!

TACK OCH LOV!!!

Så nu får vi se hur lång tid det tar tills hon får tillbaka det. Jag hoppas så klart på aldrig.

Har fått tips om att så fort hon blir minsta lilla snorig så ska hon ha nässpray och så ska man låta henne blåsa ballonger!!!

Kommentarer
Postat av: Petra och Eshter

Uppdaterar du aldrig? ;-)

2011-04-07 @ 19:58:57
Postat av: Fanny Östervall

Blivit dåligt med det... Kamerasladden är borta och jag tycker inte det e lika kul utan bilder. Men jag får försöka bättar mig!

2011-04-18 @ 09:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0