Ibland asså...

Känner mig ganska neggo just nu...

Jaja...

Skulle äntligen få några timmar i dag som jag kunde ängna helt åt hundarna men det gick som vanligt åt pipan...

Sjuk personal på jobbet...

Ibland (ganska ofta just nu) känner jag verkligen att det INTE är kul att vara egen och beroende av personal.

Meningen är ju att jag ska vara hemma och vara mammaledig men allt för ofta måste jag hoppa in på jobbet.

Det är ju självklart att jag åker dit och "hjälper till" när det behövs men just nu stressar jag mig mer över företaget än va jag tycker det är värt för den friheten det också ger mig.

På sett och vis längtar jag tills Elin ska börja på dagis nu så jag kan få fokusera lite på jobbet och inte känna att jag gör både och halvdant.

Att ha med Elin på jobbet är lite av Fanny tortyr. Hon vill bara göra sånna saker som hon inte ska och hon är för liten för att muta men för stor för att muta om ni fattar vad jag menar...

Ja ja nog klagat och gnält.

Allan har flyttat och det har gått över förväntan!!!

Han har INTE pissat hör och häpna!!!

Han heter numera Ramses och han och hans nya matte verkar trivas fin fint!!!

Sååååååååå Jääääääääklaaaaaaa sköööööööööönt!!!

Yin har inga besvär av tån men vi ska röntga den på måndag då har det gått 4 veckor.

Qarma mår också jätte bra hos sin nya familj!!!

Nu hoppas jag att inget mer djur behöver flytta och att vi kan få ha harmoni här hemma...

Kim jobbar 10-14 timmar om dagen ...

Det är inte kul för någon av oss men nu ska det bara vara en vecka kvar av lagerrensning sen en vecka i Falsterbo och sen om han inte får normala arbetstider så säger jag upp mig...

Hoppas på att kunna åka på kurs på söndag i alla fall!!!

Nu tar jag fredag. 

Kommentarer
Postat av: Kaka

D e surt när inget går som man tänkt sig...

Å att vara "ensam" när mans ska vara två som hjälps åt... d e sååååå surt!!

ja hoppas verkligen att ni får lite lugn å ro hemma hos er :-) På alla plan!! kram

2010-05-21 @ 22:56:47
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Kaka

D e surt när inget går som man tänkt sig...

Å att vara "ensam" när mans ska vara två som hjälps åt... d e sååååå surt!!

ja hoppas verkligen att ni får lite lugn å ro hemma hos er :-) På alla plan!! kram

2010-05-21 @ 22:57:24
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0