Snart dax!

Snart är det dax för Elin att börja på dagis!

5 september börjar vi med hennes inskolning. Ska bli spännande. Jag hoppas att hon kommer trivas.

Ska bli kul att komma tillbaka till jobbet också.

För Yoga är det ca 3 veckor kvar tills bebisara kommer. Vet inte exakt när hon åker till Madde men då har jag i alla fall bestämt att Yins träning måste kickstartas. Stackarn kan ju inte ens sitt...

Elin snackar som en galning och är lika vild. Man märker verkligen att hon blir större och större snabbt nu.

Aska kastrerades i början av veckan och jag hoppas att hon läker snabbt, tratt var ju bara att glömma då hon fick hysterisk panik. Tur att vi hade en "katt body" hemma som Cleo hade när hon kasterades. Den har hon accepterat. Hon får dock a sig den då och då och självklart slickar hon direkt... Katt tungor är som sandpapper kan jag informera om... Det blir ju sår direkt och jag misstänker att hennes saliv inte är den mest bakteriefria heller........

Nisse var lite kraslig i två dagar men är som vanligt nu igen! Blev lite orolig, han är ju inte gammal men han är ju endå 10 år och är utekatt. Tycker han har blivit lite "gubbig" i kroppen. Lite dåligt med muskler i bakkärran liksom... Nina får titta till honom.

Cilla e som vanligt, om någon vet någon som vill ha en super jägare men en katt som vill ha saker och ting på sitt eget sätt så hojta. Det måste vara så hon kan fortsätta att vara utekatt och utan småbarn. Hon är ju inte att lita på med Elin, Elin är inte heller att lita på med henne. Hon förstår inte att Cilla tycker att hon inte borde bo här ;-)

Naala hänger med på alla våra aktiviteter som vanligt. Blir jobbigt för henne när Yoga åker... Då får hon stå ut med alla Yins toksaker helt själv ;-)

Nu drar jag och Elin till parken.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Trevligt att höra från er! Håller tummarna att Elin skall trivas på dagiset! Kram MM

2010-08-17 @ 21:53:07
Postat av: Petra

Kanske vill katten komma och uppfostra Esther som ännu inte har förstått det där med hur man uppför sig med katter....... garanterat barnfritt i alla fall.

2010-08-25 @ 09:08:24
Postat av: Fanny Östervall

Hon flyttar gärna till er! Hon älskar dock hundar så jag vet inte hur bra hon är på det där med "uppfostran" ;-) Säg till om ni vill prov han henne!

2010-08-25 @ 22:39:32
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/
Postat av: Petra

Vi provar gärna! Toppen om hon älskar hundar. Vår katt gör det inte...

2010-08-26 @ 09:59:05
URL: http://www.charlie-card.de
Postat av: Fanny Östervall

Jag ber Madde om ditt nummer så ringer jag i veckan. Yoga ska valpa vilken sekund som helst så jag e lite ofokuserad just nu ;-) Jag hör av mig i veckan! Ha det!

2010-08-29 @ 10:34:11
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu kanske det är uppdaterings tajm =)

2010-08-29 @ 21:12:58
URL: http://www.valtersaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0