Ipo kurs mm

Den här helgen har verkligen varit fyld till bristninsgränsen av aktiviteter.

Tre dagar IPO kurs för Gillbert.

Elin har fått ett eget rum, vi har slagit upp väggar bakom soffan!!!

Tjejkalas!

och så tusen saker till så klart!

Nu är både jag och Elin helt enomförkylda och hon har sovit med oss i natt vilket ger oss ungefär noll sömn...

I dag kommer våra nya sängar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Synd att man inte har sovmorgon i morgon då...

Men kanske kan få det på onsdag! Kim e ledig!

Kursen med Yoga gick helt klart över förväntan och jag e suen att satsa på Ipo:t nu med henne så får vi se om vi kommer till tävlin! Men en IPO 1 borde vi fixa i framtiden! Spåret måste dock tränas om lite men det e INTE Yogas svaghet om man säger så!!!

Här kommer lite kort



Mysmongon!



Bilden e suddig men minen är obetalbar!!!



Nämenvist Elin fick en macka med smör på...



Vissa ungar slickar ju av allt smör från mackan andra smörjer in håret med det...



Extra söt...



Snackeri snackera!



Cleo är med och "leker"



Yin!



"Puppy love"





De små svettiga fötterna måste undersökas!



Brorsan Charlie va här och hälsade på men jag lyckades inte få nå bra bilder...



Väggen bakom soffan. Blev inte så trångt som jag trodde!!!





Då är det bara att måla och tapetsera kvar då ra! Juste spackla och slipa också!!! Måste hitta en tapet som jag vill ha bakom soffan! Vi har ju vita väggar i hela huset så det skulle vara kul med lite färg!



Kommentarer
Postat av: san

Men gud va fint det blev! Måste komma & titta live!

2010-04-26 @ 13:09:55
Postat av: Alabama

Very nice!Förresten, ta genast bort ordverifieringen :)

2010-04-26 @ 13:13:45
URL: http://www.nattstad.se/intresseklubben
Postat av: Fanny

Va menar du Lisa????

2010-04-26 @ 13:19:54
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/
Postat av: Kaka

D blev ju skit bra!!!

Å visst blev d luftigt utan löpband ;-) har du d i källaren nu??

Vilken fin mysbild d va på hundarna :-D

Sötungen va så fin me smörinpackning!!

Bella har åxå kört smör i håret varianten... Även potatis gratäng i håret :-S

2010-04-26 @ 13:26:04
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Robban

Är det kim som har byggt väggen?? Förresten så var jag och letade efter dig i fredags,, jag hittade dig inte...

2010-04-26 @ 15:23:59
Postat av: Karin

Blev juh jättebra med rummet dära=) Då kan du behålla hundrummet!!! Jag vill oxå ha ett hundrum men det får bli i vår lyxvilla som vi ska flytta till när vi blivit miljonärer =) puss!

2010-04-26 @ 15:29:08
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja men vist blev det bra!!! Jag trodde verkligen att det skulle bli super duper trångt och instängt men det blev bra!

Nä det e inte Kim som byggt väggen... Trodde du verkligen det!!! ;-) Vart letade du efter mig???

Löpbandet står i "hundrummet"!

2010-04-26 @ 17:11:05
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/
Postat av: erica

Vart ju sketabra!! Underbara bilder på din fina familj!!

2010-04-26 @ 21:48:52
Postat av: Robban

Jag trodde faktiskt att det var Kim som byggt väggen,, fast det kanske var att tro för mycket vad vet jag,,,



JAg var in på ditt jobb, hade vägarna förbi och tyckte att det såg ut som er bil som stod utanför,, men du var tydligen inte där,,,så då hittade jag dig inte

2010-04-27 @ 08:15:05
Postat av: Kim

Vilka fina bilde du har tagit frugan!



Robban!! Jag hade kanske klarat av att bygga väggen men det hade inte blivit klart på 1 dag!;-) Jag lämnar det till yrkesfolk. Jag ska spackla och måla i alla fall (tanken är så i alla fall) ;-)

2010-04-28 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0