Ny vecka nya tag!

Fick ju en utomordentligt bra pressent av tjejerna i bröllopspressent. Dom ska komma hit och röjja. Men dom kommer inte förens i november......

Står inte ut nu så veckan som kommer ska jag försöka ängna i städningens tecken!

Åt minstånne så har jag bestämt att när Elin sover på dagtid så ska jag börja röjja undan och organisera.

Måste tvätta massa också efter att inte ha kunnat tvätta i några veckor så har vi inte mycket rent...

Måste faktiskt hamdla lite bodysar till Elin, nu är allt vi handlat innan Elin kom för litet och jag har faktiskt inte shoppat särskilt mycket "basic" grejer till gullisen. Men den delen av fixet är ju mest ett nöjje!!!

I morgon blire träning med Jennie och då kan Elin hänga med Lulle! (Julia) Tror det e Elins favvohundträning!

Nu ska jag sova by by!

Kommentarer
Postat av: ylva

GRATTIS!

2009-10-30 @ 01:00:27
URL: http://www.123minsida.se/Farahdiba
Postat av: ylva

Menade ju grattis till bröllopet! men men kanon med städhjälp när man har småbarn!E det din häst? Så vacker!

2009-10-30 @ 01:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0