Det snöar...

SMÅSPIK!!!!!!!!

Måste man gå ut i det här vädret???

Varför är alla mina intressen utomhus??????????????????

Säger bara en sak RIDHUS.

I går var det full storm och i dag snöar det blött och iskallt.

Jag älskar ju snö men inte den här sorten, det ska vara den som är kritvit och mjuk och ligger kvar och gör att det blir ljust och rent.

Hundarna är i någon form av varannandags träning, ena dagen bilen nästa dag både motion och lydnad... I går va det bilen i dag måste jag gå lång långis med dom!

På måndag börjar det en ny tjej på jobbet, spännande ska det bli och jag hoppas att det blir lyckat!

Elin har ju kommit i den åldern när hon inte är så lätt att ha med på hundträningen, hon sover ju inte så mycket som tidigare och när hon är vaken vill hon inte sitta i vagnen hon vill gå omkring eller krypa.

Hon verkar i alla fall ha kommit ur den där hysteriska mammigheten hon va i för bara någon vecka sedan! Sönt som sjutton så jag utan dåligt samvete kan lämna henne med andra!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Vi kan gärna låna Elin! Kram M

2009-11-06 @ 19:00:05
Postat av: Kenneth Montag

Hej Fanny och Kim,

Vad fina bilder på Elin! David och Rebecca har också fått ett barn, Malcolm, som föddes 12.aug. Bästa hälsningar från Outi och mig Kenneth, och Michael och David!

2009-12-29 @ 20:59:29
Postat av: Kenneth Montag

Hej Fanny och Kim,

Vad fina bilder på Elin! David och Rebecca har också fått ett barn, Malcolm, som föddes 12.aug. Bästa hälsningar från Outi och mig Kenneth, och Michael och David!

2009-12-29 @ 21:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0