Dop

I helgen ska Elin döpas!

Det är super kul tycker jag att så många har tackat ja till att komma!!!

30 familjer av 39 bjudna kommer!!! Ganska bra tycker jag!!!

Vi kommer bli ca 40 personer och det är en hel del meck för att få ihop allting. Kim och jag beslutade oss för att ge upp det där med att fixa maten själva. Eftersom Yogas ztp-test lyckades vara dagen innan och träning dagen innan det kommer det liksom inte finnas tid att laga någon mat.

Så vi anlitar Stig i stället. Ni som ätit Stigs mat vet att detta inte kan sluta på annat sett än i succe!!!!!!!

Hoppas nu bara att Elin kommer vara på lika gott humör som Elliot var under sitt dop!!! Inge kul med en bebis som grinar genom hela dopet.

I alla fall verkligen jätte kul att så många vill komma och "fira" Elins dop med oss!!!

Nu ska jag kolla om tvättmaskinen bestämt sig för att inte läcka massa vatten eller om jag måste göra en insats!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh mat från stig, smaskens =)

Ses på fredag.

Kramiz

2009-05-26 @ 21:36:45
URL: http://www.valtersaga.se
Postat av: Fanny

Bra val va!!!

2009-05-26 @ 21:54:08
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/
Postat av: Gudmor Maja & Gudhunden Selma

Ska bli jättekul att döpa lilla Elin tycker jag, ska köra själv till kyrkan från Kvicksund! Håll tummarna att jag hittar... Ha ha ha. Just nu håller Gudhunden Selma på och hjälper mig att slå in Eilings present. Hon är mer nyfiken än duktig, men hon lär sig ju fort så nästa bebis som ska döpas då kommer hon kunna slå in allt helt själv!:-))

2009-05-27 @ 21:18:58
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: erica å co

SJÄLVKLART kommer söta Elin va duktig på dopet, om inte så gör det ju ingenting! Hur kul kan det va när massa människor står å glor på en och någon häller vatten på huvudet? Tror Oscar kommer trollbinda henne med sin vackra sång, precis som han gjorde med Elliot! :)Ses på söndag och STORT LYCKA TILL imorgon! Jag kommer tyvärr ha alldeles för mycket att hinna med för att kunna komma å titta, men vi håller tummar härifrån! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0