Sol och fotograf!

I går va Elin här (fotograf Elin). Det ska bli så kul med "riktiga" bilder. Vet inte om jag får lägga ut de på bloggen men det tror jag så nu är det bara att med späning vänta!

Hon fotade Zimba också och det ska bli super kul att få lite snygga bilder på snyggot!

Det finns en hemsida där man kan få sina bilder utskrivan på "canvas" duk och det är supercoolt!

Jag tänkte se om det blir någon bild jag faller aldeles extra för så ska jag lyxa till och göra en förstoring!

Maja fixade en bild på Selma så till sin mamma och den blev supercool. Juste Susanne fixade till Tobbe också och den blev sjukt häftig, en bild där han dyker med jätte härliga färger!

Sen kom vi till det som skinit i två dagar nu nämligen solen!!!! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FANTASTISKT!!!!!

Har känt mig som en helt ny människa! Vaknade med huvud värk i går vilket brukar resultera i att dagen 'är förstörd för det brukar bara bli värre om jag har den redan när jag vaknar men i går efter att jag och Emma gått Sundbyrundan var den som bortblåst!!!! Super trevlig promenad dessutom! Synd bara att Yoga var som att hon inte ens fått vara ute... Den där hunden asså! Kan hon inte dela med sig av sin energi?

I dag träffade jag Jennie i Fullersta på öppna förskolan där. Fröken sjöng massa sånger som först känndes lite pinigt men efter ett tag sjöng jag ogenerat med haha snacka om att man gör saker man aldrig trodde! Camilla vänta bara tills du får din unge då kommer du kanske till och med dansa! hahahaha (och inte bara efter några glas vin)

Efter det åkte jag och Maja och tränade i södertälje med Madde, Johanna och några till!

Tror inte det hade spelat någon roll hur Yoga gått i dag för jag kände mig genompossitiv!  Nu klarar hon lätt nästan 3 minuters fotgående utan belöning! Vist det e inte perfekt hela passet men bra attityd och det är ju huvudsaken resten kommer ju! Maja fick agera störning också och det va inga problem!

Vi sköt lite också men jag tackar mina skyddande änglar för att fröken inte visar någon "rädsla" över hubudet taget! Jag vet hur jobbigt det kan vara att ha det problemet...

Om någon har sånna problem med sin hund och bor i stockholms området vill jag verkligen ipsa om Carina. Hon är helt grym på skott träning! Carina Persson heter hon och håller till i Solna/sundbyberg. Tror att man lättast får tag på henne genom att ringa dit! Hundpoolen heter stället. Eller gå in på hennes hemsida www.hundklok.se ! Man ser hennes nummer på visitkortet som hunden har i munnen!

Nu ska Elin badas!

BY BY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en supertrevlig promis igår! Det gör vi om snart!!

2009-03-19 @ 20:40:04
Postat av: Mika

Nu väntar vi med spänning på fina foton..=)

Vi kan väl höras i nästa vecka och planera nått med galningarna?..:P



Kraam!

2009-03-21 @ 11:40:13
URL: http://mikaochmikey.blogg.se/
Postat av: Maja & Spår-Selma

Tack för idag, jättekul att få spåra lite igen! Säkert uppskattat av galningarna också:-)



Håller med dig; Carina är grym på skotträning!:-)



Baj!

2009-03-21 @ 16:47:14
URL: http://www.selma.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0